چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۹ شوال ۱۴۴۵ | May 8, 2024
افتتاح مدرسه

حوزه/ ساختمان نوساز مدرسه علمیه امام خامنه ای بجنورد با حضور مدیر حوزه علمیه خراسان افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از مشهد، حجت الاسلام علی حیدری، مدیر حوزه علمیه خراسان شمالی در این مراسم از روند عملیات ساختمانی و مراحل ساخت مدرسه علمیه امام خامنه ای بجنورد گزارشی ارائه کرد و مسئله تجهیز آن را از اموری دانست که در کنار مسائل عمرانی و آموزش باید مدنظر باشد.

وی ضمن قدردانی از تلاش های صورت گرفته در ساخت این مدرسه، توجه به تکمیل سایر پروژه های ساختمانی در دست اقدام در سطح شهرستان های خراسان شمالی را از مسئولان خواستار شد.

حجت الاسلام آزموده، مدیر مدرسه علمیه امام خامنه ای بجنورد هم گزارشی از فعالیت عمرانی ساختمان جدید این مدرسه ارائه کرد و گفت: عملیات ساختمانی این مدرسه از سال ۹۴ و از محل اعتبارات سفر مقام معظم رهبری به خراسان شمالی آغاز شد.

وی با بیان اینکه پس از توقف کار به خاطر شرایط کرونا، یادآور شد: بعد از آن کار عملیاتی ادامه یافت و امروز شاهد بهره برداری و افتتاح آن هستیم.

حجت الاسلام آزموده با اشاره به فعالیت مدرسه علمیه امام خامنه ای نیز در ساختمانی استیجاری، ابراز کرد: هم اکنون این مدرسه دارای ۱۷۵ طلبه در سطوح عالی است و ۲۵ طلبه نیز در رشته تخصصی کلام اسلامی اشتغال دارند.

وی با ابراز امیدواری از اینکه حوزه علمیه خراسان شمالی شاهد روند رشد و پذیرش طلبه در این مدرسه بیش از پیش باشد، گفت: به منظور استفاده هر چه بیشتر از ظرفیت این مدرسه تخصصی و جامع از سال آینده علاوه بر رشته تخصصی کلام اسلامی، رشته های فقه و اصول، مدیریت و تبلیغ و ارتباطات اسلامی راه اندازی خواهد شد.

حجت الاسلام آزموده خاطر نشان کرد: این مدرسه در دو طبقه با کلاس های درسی و مباحثاتی و ... به متراژ حدود ۵ هزار متر مربع ساخته شده است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha