پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 9, 2024
مهدي مقامي

دبیر شورای عالی فرهنگی شهرداری مشهد گفت: باید به این سمت رفت که هر مدرسه علمیه بتواند به صورت منطقه ای در مدیریت فرهنگی نقش آفرینی کند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از مشهد، حجت‌الاسلام مهدی مقامی در نشست شهردار مشهد با مدیران مدارس علمیه این شهر با اشاره به آمادگی شهرداری برای رفع امور مربوط و ارائه خدمات فرهنگی و اجتماعی به مدارس علمیه، گفت: باید به این سمت رفت که هر مدرسه علمیه بتواند به صورت منطقه ای در مدیریت فرهنگی نقش آفرینی کند، از این رو شهرداری آماده بهره مندی از ظرفیت مدارس علمیه در مدیریت مسائل دینی و فرهنگی شهر است.

وی با بیان اینکه امروز مدیریت با حضور افرادی انقلابی در شورای اسلامی شهر و شهرداری انجام می شود، به ارائه گزارشی از فعالیت‌های شهرداری این شهر پرداخت و گفت: مسئولیت تدین و دین داری مردم به عهده روحانیت است و تربیت طلبه های دغدغه مند به نظام، مردم و انقلاب اسلامی، در کنار خط و مسیر دولت انقلابی کنونی باید ادامه یابد و با همدلی و همکاری این راه تداوم داشته باشد.

دبیر شورای عالی فرهنگی شهرداری مشهد از برنامه های در دست اقدام برای حاشیه شهر خبر داد و افزود: این برنامه ها برای مقابله با اقدام های نامناسب گذشته انجام می شود، از این رو شهرداری به صورت جدی در این  زمینه پیگیر است.

انتهای پیام/۳۱۳/۲۵

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha