یکشنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۳ |۲۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | Jun 2, 2024
وزیر کشور

وزیر کشور تصریح کرد: مشکلاتی که در روزهای اخیر به وجود آمد نشأت گرفته از معضلات فرهنگی بود که با گذشت چندین سال روی هم انباشته شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، احمد وحیدی ظهر امروز در دیدار با امام جمعه بوشهر اظهار داشت: حساسیت منطقه عسلویه به جهت صنعتی بودن بسیار بالاست و به همین علت دشمنان به دنبال سنگ اندازی در این منطقه هستند و مشکلاتی که در روزهای اخیر به وجود آمد هم نشأت گرفته از معضلات فرهنگی بود که در گذشت چندین سال روی هم انباشته شده است.

وزیر کشور با بیان اینکه ظرفیت استان بوشهر برای پیشبرد اهداف نظام بسیار بالا است افزود: وجود مردم دغدغه‌مند، نقطه عطف این استان است اما در حادثه اخیر که در منطقه عسلویه رخ داد، مشخص شد که چه تهدیدهای فرهنگی در این منطقه وجود دارد و امیدوارم فرصت‌های ناشی از این تهدید را علیه دشمن استفاده کنیم.

وی با بیان اینکه با تلاش‌های صورت گرفته شاهد امنیت بسیار خوبی در استان بوشهر هستیم، ادامه داد: مشکل امنیتی خاصی در استان بوشهر وجود نداشته است و اشراف اطلاعاتی و عملیاتی خوبی در استان بوشهر وجود دارد.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه در استان بوشهر اتحاد و همدلی خوبی برای توسعه و پیشرفت استان وجود دارد، بیان داشت: نماینده ولی فقیه در استان بوشهر نقش مهمی در عرصه فرهنگی، مذهبی و در زمینه‌های مختلف استان دارند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha