شنبه ۵ خرداد ۱۴۰۳ |۱۷ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 25, 2024
کانون مساجد

حجت‌الاسلام جابر آزور به عنوان مدیر جدید ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان بوشهر معرفی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، مراسم تودیع و معارفه مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان بوشهر امروز با حضور مدیر امور استان های ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور، در محل سالن کنفرانس اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر برگزار شد.

عبدالرحیم افروغ مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر در این مراسم ضمن تسلیت به مناسبت شهادت جمعی از زائران حرم حضرت شاه چراغ سلام الله علیه و محکوم کردن آن عملیات تروریستی، بیان کرد: با هدف گذاری، تعیین ساختار، هدفمندسازی رویدادملی فهما، برگزاری جلسات شورای سیاستگذاری کانون های فرهنگی هنری مساجد، جذب بودجه های ملی و استانی در راستای نقش اصلی این کانون با تعامل و هماهنگی همه دستگاه های اجرایی مساجد این استان را بیش از پیش در زمینه های مختلف فعال کرده و با تشویق جوانان و نوجوانان این استان در راستای حضور در کانون های فرهنگی هنری مساجد شاهد حضور پررنگ جوانان در همه عرصه های فرهنگی هنری باشیم.

علیرضا پولاد مدیر اسبق ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان بوشهر که از سال ۱۳۹۷ به عنوان مدیر این ستاد فعالیت داشت، در این مراسم، تودیع و حجت‌الاسلام والمسلمین جابر آزور، به عنوان مدیر جدید این ستاد معرفی شد.

حجت الاسلام جابر آزور، پیش از این در سمت‌های مختلف از جمله معاون فرهنگی مرکز خدمات حوزه های علمیه استان بوشهر، مسئول قرارگاه اشتغال حضرت خدیجه فعالیت داشته است.

در این آیین از علیرضا پولاد مدیر سابق ستاد کانون های مساجد استان با اهدای لوح تقدیر تجلیل به عمل آمد و حکم جدید این کانون به حجت‌الاسلام جابر آزور اهدا شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha