دوشنبه ۱۴ خرداد ۱۴۰۳ |۲۶ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | Jun 3, 2024
تصاویر/ تجمع دانشجویان دانشگاه خلیج فارس بوشهر در محکومیت در محکومیت حادثه شاهچراغ

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر با بیان اینکه هدف دشمن جلوگیری از پیشرفت علمی و صنعتی کشور و از کار انداختن چرخ دنده های پیشرفت کشور است گفت: خواری دشمنان امروز به اینجا رسیده که داعش دست پرورده خودشان را برای انجام عملیات تروریستی علم کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام یوسف جمالی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر امروز در مراسم محکومیت جنایت تروریستی حرم مطهر احمدبن موسی(ع) شیراز در دانشگاه خلیج فارس بوشهر، گفت: نظریه پردازان آمریکایی اعلام کرده اند امروز ما برای آن که مرزها را به دست بیاوریم نیاز به لشکرکشی نداریم.

وی تأکید کرد: ما امروز در میدان جنگ شناختی هستیم و آن‌ها دریافته اند که قلب ها، فکرها و ایده های بشر را باید مورد توجه قرار دهند و گفته اند که اگر ما این ها را به دست بیاوریم دیگر نیاز به جنگ با سلاح نداریم.

حجت الاسلام جمالی با بیان اینکه دشمن به این نتیجه رسیده امروز قلب و فکر را نشانه برود گفت: دانشگاه قلب تپنده کشور است و دشمنان ما از سال ۱۳۳۲ دانشگاه های ما را شناختند و ریشه آزادی در دانشگاه است.

امام جمعه موقت بوشهر افزود: آن‌ها از همان زمان دانشگاه را شناختند و امروز همه می دانند که جنگ شناختی را راه انداخته اند؛ مرجع پیشرفت کشور دانشگاه هاست و دشمنان ما چشم دیدن این پیشرفت را ندارند

وی با بیان اینکه هدف دشمن جلوگیری از پیشرفت علمی و صنعتی کشور و از کار انداختن چرخ دنده های پیشرفت کشور است، اظهار کرد: خواری دشمنان ما امروز به اینجا رسیده که داعش، دست پرورده خودشان را برای انجام عملیات تروریستی علم کنند.

دانشجویان، کارکنان و اساتید دانشگاه خلیج فارس امروز بعد از نماز ظهر و عصر حادثه تروریستی حرم مطهر احمد بن موسی(ع) را محکوم کردند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha