شنبه ۲۶ خرداد ۱۴۰۳ |۸ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 15, 2024
حجت الاسلام سیدحسین حسینی

حوزه/ رئیس‌ کل دادگستری کردستان گفت: طبق دستور ریاست قوه قضائیه باید با جرائم خشن که امنیت و آرامش جامعه را به خطر می اندازد با قاطعیت کامل برخورد شود، لذا از قضات انتظار داریم که به پرونده های اغتشاشات اخیر توجه ویژه ای داشته باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان، حجت الاسلام سیدحسین حسینی شامگاه امروز در دیدار با قضات استان کردستان اظهار داشت: با استفاده از نیروی انسانی می توانیم که اهداف و برنامه های قوه قضائیه را هرچه سریعتر به سرمنزل برسانیم. از سوی دیگر تکریم ارباب رجوع و تلاش برای رفع مشکلات و مسایل آنان باید از اولویت های ما باشد.

رئیس‌ کل دادگستری کردستان خاطرنشان کرد: طبق نظرسنجی های میزان رضایت مردم کردستان در سال های اخیر از دستگاه قضا در این استان رشد داشته است با این وجود راه برای انجام وظیفه بیشتر و بهتر هنوز وجود دارد.

وی با اشاره به اینکه قضات باید در صدور رأی به مانند گذشت تصمیم گیری درست داشته باشند، گفت: عدالت مقوله پیچیده ای است که باید به دقت بدان رسیدگی شود، لذا باید به پرونده موجود نگاه کمی و کیفی خاصی داشته باشیم.

حسینی با اشاره به اینکه باید از اطاله دادرسی در محاکم قضایی استان جلوگیری کنیم، افزود: طبق دستور ریاست قوه قضائیه باید با جرائم خشن که امنیت و آرامش جامعه را به خطر می اندازند با قاطعیت کامل برخورد شود، لذا از قضات انتظار داریم که به پرونده های اغتشاشات اخیر توجه ویژه ای داشته باشند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha