جمعه ۱۱ خرداد ۱۴۰۳ |۲۳ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 31, 2024
حجت الاسلام ابراهیم اسماعیلی

حوزه/ حجت الاسلام اسماعیلی گفت: امروز دشمن در جنگ شناختی احساسی ترین قشر جامعه در فضای اجتماعی را هدف قرار داده است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از بیرجند، حجت الاسلام ابراهیم اسماعیلی، در نشست شبکه امامان منطقه ای و روحانیون بیرجند، خوسف و درمیان در محل مسجد باقرالعلوم (ع)، گفت: رسالت روحانیت امروز تبلیغ روشنگرانه است و با توجه به ابزار زمان و مکان از شیوه‌های تبلیغ نوین استفاده کنند.

امام جمعه خوسف ادامه داد: امروز دشمن در جنگ شناختی احساسی ترین قشر جامعه در فضای اجتماعی را هدف قرار داده است و در این جنگ شناختی با تکرار دروغ ها زمینه باورپذیری را فراهم کرده است.

وی ادامه داد: باید مهارت مدیریت احساسات را در مواجهه با اخبار آموزش دهیم تا مخاطبان ما دور از احساسات منطقی عمل کنند و بتوانند خبر درست را از خبر دروغ تشخیص داده و گرفتار مغالطات دشمن نشوند.

اندیشه بسیج مختص ایران نیست

حجت الاسلام ابراهیم اسماعیلی همچنین در جلسه گرامیداشت هفته بسیج گفت: هفته بسیج یادآور از خود گذشتگی و دلاوری کسانی است که هدف والایی داشتند و همه رنج ها و زحمت ها را به جان خریدند و آسمانی شدند.

امام جمعه خوسف خاطر نشان کرد: اندیشه بسیج مختص ایران نیست، همچنانکه سردار بزرگ اسلام شهید حاج قاسم سلیمانی این اندیشه را کشورهای اسلامی محقق ساخت.

حجت الاسلام اسماعیلی تاکید کرد: تفکر بسیجی اثر بخشی و کارآمدی و زمینه سازی برای حاکمیت الله است و باید تلاش کنیم این تفکر را در خود تقویت کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha