پنجشنبه ۳ خرداد ۱۴۰۳ |۱۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 23, 2024
صفایی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان بوشهر گفت: پرستاران نقش مهمی در سلامت بیمار دارند  و خدمات آنان درخور تحسین و سپاسگزاری است؛ همچنین پرستاری مهمترین عامل مدیریت در عرصه درمان بیمار است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام والمسلمین غلامعلی صفایی بوشهری ظهر امروز در نشستی با جامعه پرستاری و مسئولان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر با تبریک سالروز ولادت حضرت زینب(س) و گرامیداشت روز پرستار با بیان اینکه پرستاری از شغل‌های بسیار مهم و مقدس است اظهار داشت: زنان پرستار ضمن رسیدگی به بیمار در خدمات به خانواده، نقش ویژه‌ای دارند.

امام جمعه بوشهر با بیان اینکه شغل پرستاری حلقه واسط درمان پزشکی و بیمار است ابراز داشت: نقش جامعه پرستاری در حوزه درمانی و پس از آن بسیار مهم است.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر گفت: پرستاران نقش مهمی در سلامت بیمار دارند و خدمات آنان درخور تحسین و سپاسگزاری است؛ همچنین پرستاری مهمترین عامل مدیریت در عرصه درمان بیمار است.

حجت الاسلام والمسلمین صفایی بوشهری خواستار توجه به سلامت پرستاران شد و گفت: ضمن توجه به توسعه زیرساخت‌های درمانی، تأمین اعتبارات مالی حوزه درمانی و پرستاری توجه ویژه شود.

امام جمعه بوشهر با تأکید بر سلامت جسمی پرستاران، توجه به آموزش، ارتقای سلامتی روحی، روانی، افزایش کارآیی گفت: رفع دغدغه مالی پرستاران و پرداخت مطالبات آنان باید مورد توجه قرار گیرد و تلاش شود مشکلات مالی و حقوقی پرستاران برای رفع دغدغه آنان به حداقل برسد.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر همچنین در ادامه این نشست بر تخصصی شدن شغل پرستاری تأکید کرد.

در ابتدای این نشست نیز ملکی زاده رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر به بیان گزارشی از عملکرد دانشگاه در حوزه بهداشت و درمان پرداخت.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha