پنجشنبه ۳ خرداد ۱۴۰۳ |۱۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 23, 2024
کتابخانه حرم حضرت معصومه(س)

حوزه/ کتابخانه فاطمی تا پایان مهرماه ۱۴۰۱ از ۱۳۰۰ نفر خواهر و برادر در سه گروه «دانش آموزان پشت کنکوری»، «دانشجویان کارشناسی و طلاب سطح یک» و «دانشجویان ارشد و دکتری و طلاب سطح ۲ به بالا» ثبت نام کرده است و ثبت نام در گروه سوم همچنان ادامه دارد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، کتابخانه فاطمی با ثبت نام بیش از هزار و ۳۰۰ نفر در دو بخش خواهران و برادران از بزرگترین کتابخانه های شهر مقدس قم محسوب می شود.

این کتابخانه در بخش برادران نزدیک به ۸۰۰ عضو دارد که ۲۲۱ نفر حوزوی در سطوح مختلف، ۳۸۸ نفر دانشجو در مقاطع مختلف و ۱۸۴ نفر دانش آموز پشت کنکوری و افراد متفرقه هستند.

همچنین کتابخانه فاطمی در بخش خواهران نیز بیش از ۵۰۰ عضو دارد که ۱۱۸ نفر حوزوی، ۲۰۵ نفر دانشجو، ۱۶۶ نفر دانش آموز پشت کنکوری و ۱۰ نفر از افراد متفرقه را شامل می شود.

ظرفیت مطالعه این کتابخانه در دو بخش خواهران و برادران در مجموع ۷۵۰ نفر به صورت همزمان است که هر کدام از بخش های خواهران و برادران سه تالار مجزا برای دانش آموزان پشت کنکوری، دانشجویان کارشناسی و حوزویان سطح یک و تالار قفسه باز مخصوص دانشجویان ارشد و دکتری و حوزویان سطح ۲ به بالا دارد.

گفتنی است ثبت نام دانشجویان ارشد و دکتری و حوزویان سطح ۲ به بالا به دلیل تکمیل نشدن ظرفیت ثبت نام در دو بخش خواهران و برادران ادامه دارد و علاقه مندان می توانند با مراجعه به درگاه اینترنتی lib.amfm.ir با بارگذاری مدارک شناسایی و تحصیلی در این بخش ثبت نام کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha