پنجشنبه ۳ خرداد ۱۴۰۳ |۱۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 23, 2024
راهیان نور

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: در سال تحصیلی جاری چهار هزار دانش آموز از مناطق مختلف استان به اردوهای راهیان نور اعزام شده‌اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، علی موحدی ظهر امروز در جمع خبرنگاران گفت: برنامه‌های خوبی برای حوزه فرهنگی و تقویت شناخت فرهنگی دانش آموزان طراحی شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر افزود: یکی از برنامه های فرهنگی سفر دانش آموزان متوسطه اول و دوم به راهیان نور است که‌ کاملا به صورت اختیاری برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: این سفر در قالب اردوهای راهیان پیشرفت اجرا می‌شود تا دانش آموزان از نمادهای پیشرفت و اقتدار از جمله نیروگاه اتمی، صنایع دریایی صدرا، پارس جنوبی و دیگر تأسیسات و صنایع بازدید می‌کنند.

موحدی با اشاره به برنامه‌ریزی برای اعزام هفت هزار دانش‌آموز پایه ۹ تا ۱۲ تحصیلی استان بوشهر به راهیان نور ادامه داد: چهار هزار دانش‌آموز پسر مناطق مختلف استان بوشهر در سال تحصیلی جاری به اردوهای راهیان نور اعزام شده‌اند.

وی بیان کرد: در این اردوها که به مدت سه روز برگزار می‌شود، دانش‌آموزان ضمن بازدید از جبهه‌های عملیاتی هشت سال دفاع مقدس در برنامه‌های مختلف فرهنگی پرورشی شرکت می‌کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: از دیگر برنامه‌ها در سطح استان بوشهر می‌توان به برنامه‌های یادواره شهدا دانش‌آموز و فرهنگی با عنوان لاله‌های روشن که در مناطق مختلف استان برگزار شد اشاره کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha