شنبه ۱۲ خرداد ۱۴۰۳ |۲۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | Jun 1, 2024
حجۃ الاسلام والمسلمین صفائی بوشہری

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان بوشهر گفت: شورای عالی انقلاب فرهنگی عرصه مهم برای ایجاد عدالت فرهنگی نظام و جامعه هم در بخش دولتی و هم غیر دولتی است و باید تلاشی کارآمد داشته باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام و المسلمین غلامعلی صفایی بوشهری عصر امروز در نشست شورای فرهنگ عمومی استان بوشهر اظهار داشت: بوشهر مبدع پیوست نگاری فرهنگی در ایران است و پیش‌تر پیوست نگاری نهادی و استانی انجام و همایش‌های ملی نیز در این زمینه برگزار شد اما با توجه به تغییرات شاخص‌های فرهنگی، به روز رسانی آن ضروری است.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر افزود: این پیوست نگاری باید در چهار فاز تعریف و ابتدا ۲ فاز آن با اعتبار ۵۰۰ میلیون تومان عملیاتی شود و سپس فازهای بعد وارد اجرا شود و اعتبار آن نیز با عنوان متمم اختصاص یابد.

وی با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در آسیب شناسی شورای عالی انقلاب فرهنگی، ادامه داد: یکی از تذکرات مهم ایشان این بود که فرهنگ پایگی، اساس آفرینش تمدن اسلامی و پایدار است به همین دلیل دشمن فرهنگ جامعه انقلابی را نشانه گرفته و به دنبال مدیریت مغزها، اندیشه‌ها و تهاجم شناختی و ادراکی است تا مردم به جای مقاومت دارای روحیه و رویه تسلیم باشند.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر ادامه داد: شورای عالی انقلاب فرهنگی عرصه مهم برای ایجاد عدالت فرهنگی نظام و جامعه هم در بخش دولتی و هم غیر دولتی است و باید تلاشی کارآمد داشته باشد.

وی عنوان کرد: این شورا باید تلاش کند تا فرهنگ جامعه در مقابل تهاجم‌های نرم دشمن مقاوم شود و در بخش ارائه و اجرا تلاش کوشا کند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha