پنجشنبه ۳ خرداد ۱۴۰۳ |۱۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 23, 2024
حجت الاسلام احد عبدالهی مدیر حوزه علمیه لرستان

حوزه/ مدیر حوزه علمیه استان لرستان به میان دانش آموزان دبیرستان دخترانه صدیقه کبری(س) خرم آباد رفت و به سؤالات و دغدغه های آنان پاسخ داد.

به گزرش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین احد عبداللهی، مدیر حوزه علمیه استان لرستان امروز در جمع دانش‌آموزان دبیرستان دخترانه صدیقه کبری(س)خرم آباد با اشاره به اینکه بانوان باید اشاعه و ترویج سبک زندگی فاطمی را سرلوحه زندگی خود قرار دهند،افزود:دانش اموزان باید تلاش کنند تا با الگوگیری از سیره زندگانی آن بانوی بزرگ اسلام در راه کسب مسائل تهذیبی، علمی، فرهنگی و اجتماعی تلاش کنند.

وی با بیان اینکه ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه از دیگر رسالت ها و وظایف دانش آموزان مسلمان و انقلابی است، اظهار کرد: دانش آموزان در همه حال مراقب توطئه های فرهنگی دشمنان و هوشیار و بابصیرت باشند و از عفاف و حجاب در جامعه صیانت کنند.

مدیر حوزه علمیه استان لرستان با اشاره به اینکه دانش آموزان حافظان صیانت از دستاوردهای انقلاب اسلامی هستند، خاطر نشان کرد: امروز دشمنان اسلام و انقلاب هدف خود را برای کمرنگ کردن و تضعیف آموزه های دینی و انقلابی در بین دانش آموزان بکار گرفته اند.

رضا عزتی، مدیر کل آموزش و پرورش استان لرستان نیز از اجرای برنامه های دینی بصیرتی در مدارس استان لرستان خبر داد و گفت: در راستای مقابله با هجمه های فرهنگی دشمنان اسلام و انقلاب نشست ها و کارگاه های بصیرتی با عناوین صیانت از عفاف و حجاب، ترویج سبک زندگی فاطمی و ... در نظر گرفته شده که این برنامه ها با حضور مبلغان و کادر مدارس اجرا می شود.

در پایان این مراسم از برخی دانش آموزان موفق دبیرستان صدیقه کبری(س)خرم آباد تجلیل شد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha