یکشنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۳ |۲۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | Jun 2, 2024
سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی

رئیس سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران با تأکید بر ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، شهدا و گلزار شهدا، گفت: باید تمام برنامه‌های فرهنگی دستگاه‌ها نیز حول محور ایثار و شهادت باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، سید امیر حسین قاضی زاده هاشمی صبح امروز در نشستی با مدیران بنیاد شهید و امور ایثارگران استان بوشهر ضمن تشکر از توجه دولت و مجلس به بنیاد، اظهار داشت: رشد بودجه بنیاد شهید و امور ایثارگران بیانگر توجه دولت و مجلس به این مجموعه است.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با تأکید بر ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، شهدا و گلزار شهدا، افزود: تمام برنامه‌های فرهنگی دستگاه‌ها نیز حول محور ایثار و شهادت باشد.

وی ادامه داد: موضوعی که ما برای آن خدمت می‌کنیم ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و حفظ کرامت خانواده شهدا و امور ایثارگران است.

معاون رئیس جمهور عنوان کرد: وظیفه ما در مقابل خانواده شهدا خدمت رسانی محترمانه به آنان است و اگر به هر دلیل امکان خدمت رسانی نباشد باید با بیان دلیل قانونی آنان را توجیه کرد.

این‌مقام‌مسئول بیان کرد: برای خدمت به خانواده شهدا نباید تنها محدود به بنیاد شهید و امور ایثارگران بود بلکه باید از همه ظرفیت‌های محلی و قانونی برای خدمت رسانی به جامعه هدف بهره برد.

حضور در گلزار شهدا، حضور در دانشگاه فرهنگیان علامه طباطبایی، شرکت در مراسم گرامیداشت شهید صادق گنجی رایزن فرهنگی ایران در لاهور و حضور در جمع نخبگان از جمله برنامه‌های سفر قاضی زاده هاشمی به بوشهر است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha