جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۹ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 17, 2024
ی

حوزه / مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در بسیج دانشجویی استان تهران گفت: دشمنان با روش های مختلف و تبلیغات گسترده سعی دارند حوزه و دانشگاه را در مقابل هم قرار دهند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام قاسم پایواره امروز در نشستی با حجت الاسلام پناهی مسئول سازمان بسیج اساتید، طلاب و روحانیون استان تهران ضمن گرامی داشت سالروز وحدت حوزه و دانشگاه و شهادت آیت الله مفتح اظهار داشت: از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی ایران، دشمنان تمام تلاش خود را برای جداسازی حوزه و دانشگاه به کار گرفته اند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در بسیج دانشجویی استان تهران، به نقش اثرگذار طلبه و دانشجو در سازندگی کشور اشاره و اظهار کرد: دشمنان با روش های مختلف و تبلیغات گسترده سعی دارند حوزه و دانشگاه را در مقابل هم قرار دهند.

وی، اقدامات و تلاشهای ارزشمند شهید مفتح را برخاسته از اندیشه بلند امام راحل دانست و افزود: به پاس فعالیت های چشمگیر شهید مفتح برای تحقق وحدت حوزه و دانشگاه و لزوم ارتباط، همکاری و هم فکری این دو نهاد، روز ۲۷ آذر به عنوان سالروز وحدت حوزه و دانشگاه نام گذاری شده است.

حجت الاسلام پایواره، حوزه و دانشگاه را دو بال تمدن ایرانی اسلامی دانست و یادآور شد: این دو نهاد می توانند بر اساس الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت در جهت ساخت جامعه بر مدار علم و ایمان نقش آفرین باشند.

وی، توسعه و تقویت ارزشهای دینی در دانشگاهها را موجب خنثی سازی توطئه های دشمنان علیه نظام اسلام ایران دانست و افزود: مردم اجازه تحقق خیال های باطل دشمنان برای ضربه زدن به نظام اسلامی ایران را نخواهند داد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در بسیج دانشجویی استان تهران بر تلاش علمی و معنوی اساتید و نخبگان در میدان جهاد تبیین تاکید کرد.

در پایان این نشست بر لزوم استفاده از اساتید توانمند حوزه برای پاسخگویی به سؤالات و شبهات در سطح دانشگاه ها و اعزام مبلغین و مبلغات به اردوهای دانشجویی تاکید شد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha