جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۹ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 17, 2024
شهید گمنام

حوزه / مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس چهارمحال و بختیاری گفت: در روز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) همزمان با سراسر کشور از ساعت۹:۳۰ صبح شاهد تشییع ۵ شهید گمنام دفاع مقدس بر روی دستان مردم ولایی استان بودیم.

منوچهر ذوالفقاری مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس چهارمحال و بختیاری، امروز در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه در چهارمحال و بختیاری، اظهار داشت: در روز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) همزمان با سراسر کشور از ساعت۹:۳۰ صبح شاهد تشییع ۵ شهید گمنام دفاع مقدس بر روی دستان مردم ولایی استان بودیم.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس چهارمحال و بختیاری، افزود: در شهرکرد ۲ شهید از میدان ۱۲ محرم به سمت امامزادگان دوخاتون تشییع و در نهایت یکی از شهدا در تپه نورالشهدا منظریه دفن شد.

وی ادامه داد: شهید دیگر در ۱۳ دی‌ماه همزمان با شهادت سردار دل‌ها در قطب صنعتی شهرکرد به خاک سپرده می‌شود.

ذوالفقاری توضیح داد: شهید دیگر در شهر بازفت از میدان اصلی به سمت حوزه علمیه روستای چم‌قلعه تشییع و خاکسپاری شد.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان بیان داشت: پردنجان نیز میزبان شهید گمنامی بود و شهید از گلزار شهدا به سمت تپه نورالشهدا تشییع و در همان محل دفن شد.

ذوالفقاری گفت: شهید چهارم در شهر لردگان، از گلزار شهدا به سمت میدان نماز و به سمت دهستان ریگ تشییع شد.

وی یادآور شد: مردم شهید پرور استان از این فرصت استفاده کردند و بار دیگر با آرمان‌های امام راحل بیعت کردند تا با الگوگیری از حضرت زهرا(س) پشتیبان ولایت فقیه و امام خود باشند.

پایان پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha