پنجشنبه ۳ خرداد ۱۴۰۳ |۱۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 23, 2024
ساوه

حوزه/ هم اندیشی مدیران و معاونین فرهنگی مدارس علمیه خواهران ساوه با موضوع «هماهنگی برنامه های فرهنگی اعتکاف در مساجد» برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اراک، هم اندیشی مدیران و معاونین فرهنگی مدارس علمیه شهرستان ساوه با موضوع «هماهنگی برنامه های فرهنگی اعتکاف در مساجد» پیش از ظهر امروز با حضور مدیران و معاونین فرهنگی مدارس علمیه ریحانة‌الرسول سلام الله علیها، فاطمة الزهرا سلام الله علیها و الهیه در موسسه آموزش عالی حوزوی ریحانه الرسول سلام الله علیها برگزار گردید.

خانم کرمی در ابتدا ضمن بیان فضیلت ماه رجب گفت: ماه رجب فرصت نابی برای بندگان خداوند است تا از فرصت پیش آمده جهت درک ماه رمضان و شب قدر بهره مند گردند.

مدیر موسسه آموزش عالی حوزوی ریحانة الرسول سلام الله علیها در ادامه افزود: با توجه به تعدد مساجد برگزار کننده اعتکاف حضور طلاب مبلغ به صورت دائم و پاره وقت جهت اجرای برنامه های فرهنگی از جمله پاسخگویی به مسائل شرعی، حلقه های معرفتی و مشاوره لازم می باشد.

خانم رستم پور مدیر مدرسه علمیه الهیه با اشاره به برگزاری اعتکاف دانش آموزی در دو مسجد افزود: ضروری است تدابیری جهت حضور مبلغین فعال در زمینه نوجوانان جهت حضور در اعتکاف دانش آموزی و اجرای برنامه های ویژه اندیشیده شود.

در ادامه خانم باعث با بیان تداخل ایام اعتکاف و دهه فجر انقلاب اسلامی تصریح کرد: برنامه های فرهنگی باید متناسب با ایام دهه فجر و انقلاب اسلامی در ایام اعتکاف اجرا شود.

در این نشست معاونین فرهنگی ضمن معرفی مبلغان فعال و توانمند مدارس علمیه ساوه جهت حضور در مساجد، برنامه های پیشنهادی جهت اجرا در ایام اعتکاف و حضور طلاب فعال در کانون های هلال احمر در مساجد و طلاب خادم اعتکاف نیز ارائه دادند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha