چهارشنبه ۲ خرداد ۱۴۰۳ |۱۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 22, 2024
محسن مسچی

حوزه/ معاون امور ایران مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی گفت: حجاب برای بانوی مسلمان به ویژه زن کُرد جایگاه و شخصیت می‌آفریند ولی با این وجود بسیاری از کشورهای جهان امروز به علت مشکلی که با اسلام دارند حجاب را مورد هجمه خود قرار می دهند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان، محسن مسچی امروز در همایش «حجاب و عفاف فاطمی» که در استانداری کردستان برگزار شد، اظهار داشت: نقش زنان و بانوان در پیروزی انقلاب اسلامی همواره درخشان بوده است.

معاون امور ایران مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی گفت: امروز شاهد حضور بانوان نخبه در عرصه های علمی کشور هستیم و به نوعی بخشی از ساختار فرهنگی، علمی و... کشور را بانوان تشکیل می دهند.

مسچی خاطرنشان کرد: برگزاری چنین همایش هایی که با محوریت بانوی مسلمان برگزار می شود می تواند که در شناسایی نخبگان جامعه بانوان کشور بسیار تاثیرگذار باشد.

وی با اشاره به اینکه حجاب بخش مهم از دین مبین اسلام است، اظهار کرد: حجاب برای بانوی مسلمان به ویژه زن کُرد جایگاه و شخصیت می آفریند ولی با این وجود بسیاری از کشورهای جهان امروز به علت مشکلی که با اسلام دارند حجاب را مورد هجمه خود قرار می دهند.

معاون امور ایران مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی گفت: در طول تاریخ انقلاب اسلامی بانوان کردستان بسیار نقش آفرین بوده اند و امروز زن کُرد در بُعد فرهنگی جایگاه ویژه ای به خود اختصاص داده است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha