دوشنبه ۱۴ خرداد ۱۴۰۳ |۲۶ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | Jun 3, 2024
الهی

حوزه/ فرمانده انتظامی استان لرستان گفت: حضور گسترده مردم در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن جلوه‌ای از امنیت ایران اسلامی است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، سردار یحیی الهی فرمانده انتظامی لرستان امروز در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه مردم لرستان همگام با سایر مردم در شهرهای ایران اسلامی حضور گسترده و پر شور در راهپیمایی دارند، اظهار داشت: حضور گسترده و پرشور مردم در راهپیمایی امروز بار دیگر دشمنان نظام را مأیوس و دلسرد خواهد کرد.

وی با بیان اینکه حضور گسترده و پرشور مردم در اعلام وفاداری به نظام جمهوری اسلامی، سند حقانیت انقلاب و نظام است، گفت: این حضور خودجوش، پرشور و گسترده جلوه‌ای از امنیت ایران اسلامی است.

فرمانده انتظامی لرستان با اشاره به اینکه امروز روز تجدید بیعت دوباره مردم با آرمان‌های شهدا و انقلاب است، خاطرنشان کرد: امروز مردم بار دیگر با اعلام حمایت خود از آرمان‌های اسلام و انقلاب با رهبر معظم انقلاب اسلامی تجدید پیمان خواهند کرد.

سردار الهی با تأکید بر اینکه انقلاب اسلامی متعلق به مردم است و امنیت نیز در این نظام مقدس توسط خود مردم تأمین خواهد شد، گفت: دشمنان بدانند مردم برای امنیت، آرامش و استمرار این انقلاب تا پای جان ایستاده‌اند و اجازه دخالت به بیگانگان در سرنوشت کشور را نخواهند داد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha