پنجشنبه ۳ خرداد ۱۴۰۳ |۱۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 23, 2024
ستاد همکاریها

حوزه/ معاون امور استان ها ستاد همکاریهای حوزه و آموزش و پرورش با حضور در کلاسهای مدرسه شهید نظری بر تحصیل متقن و کسب مسائل معرفتی و تربیتی تاکید نمود و به سؤالات دانش آموزان پاسخ داد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از گرگان، حجت الاسلام درودی در با حضور در چهارمین نشست توجیهی و آموزشی مبلغان طرح امین مدارس گلستان با اشاره به فرازهایی از بیانیه گام دوم انقلاب به اهمیت و فعالیت های مبلغین طرح امین و باید ها و اصول تبلیغ اشاره کرد و گفت: بر پایه این بیانیه ایجاد تمدن نوین اسلامی و آمادگی برای طلوع خورشید ولایت عظمای حضرت ولیعصر(عج) از مهم‌ترین مسئولیت‌های پیش‌رو در«گام دوم انقلاب» است.

*برگزاری کارگاه تخصصی جهاد تبیین

برگزاری جلسات و کارگاه تخصصی معرفتی و جهاد تبیین در مدارس با همکاری دفتر امام جمعه و آموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان، با حضور امام جمعه، معاون پرورشی اداره آموزش و پرورش و حجت الاسلام درودی از دیگر برنامه ها بود.

در این نشست حجت الاسلام درودی درباره سبک زندگی اسلامی و ضرورت استفاده از نعمت جوانی و رسالت جوانان مطالبی ایراد نمود.

*نشست آموزش خانواده

نشست آموزش خانواده با حضور انجمن اولیای مدرسه متوسطه شهید نظری گلستان نیز برگزار شد. در این جلسه که با همکاری دفتر امام جمعه گلستان و اداره آموزش و پرورش ناحیه ۱ بهارستان حجت الاسلام درودی از مسئولین ستاد کمیته همکاری های حوزه علمیه و آموزش و پرورش، درباره آموزش خانواده و رسالت مادران و ضرورت تربیت درست فرزندان به تفصیل مطالبی ایراد کرد.

*برگزاری کارگاه تخصصی جهاد تبیین

همچنینی معاون امور سانهای ستاد همکاریهای حوزه و آموز و پرورش با حضور در کلاسهای مدرسه شهید نظری بر تحصیل متقن و کسب مسائل معرفتی و تربیتی تاکید نمود و به سوالات دانش آموزان پاسخ داد برگزاری کارگاه تخصصی جهاد تبیین و جلسه معرفتی در مدرسه متوسطه شهید کاکاوند بخش گلستان نیز از دیگر بنامه بود.

در حاشیه این نشست ها از تعدادی از دانش آموزان با اهدای هدایایی تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha