پنجشنبه ۳ خرداد ۱۴۰۳ |۱۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 23, 2024
کارگر

حوزه/ امام جمعه جزیره خارگ گفت: الگوی مقاومت الگویی است که برآمده از فرهنگ ایثار و از خودگذشتگی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام محمود کارگر امروز در خطبه های نماز جمعه جزیره خارگ اظهار داشت: انقلاب اسلامی برآمده از سه عنصر رهبری امام خمینی(ره)، مردم و مکتب بود که اتفاق تاریخی جدیدی را در عرصه بین المللی رقم زد؛ قطعا ما به داشته هایمان در انقلاب اسلامی و در طول این ۴۳ سال گذشته نوع مواجهه ما را در برابر مشکلات امروز داریم متمایز تر خواهد کرد.

امام جمعه جزیره خارگ افزود: نقش امام خمینی، تربیت انسان انقلاب اسلامی بر اساس مبانی و اصول اسلام بود از آن طرف نقش مردم این بود که با افزایش شناخت و معرفت خود نسبت به اسلام، موجبات حاکمیت و تشکیل نظام اسلامی را فراهم کردند.

حجت الاسلام کارگر ابراز داشت: اسلام عامل پیوند بین امام خمینی و مردم شد و خروجی آن شد، استقلال و آزادی و عزت ملت ایران؛ امروز می بینید استثمار و استکبار از دست این ملت و این امام و این ولایت در هر حای دنیا در امان نیست.

امام جمعه جزیره خارگ اظهار کرد: اگر فقط از ضعف ها در حوزه های مختلف حرف بزنیم چیزی جز نا امیدی و ترس از آینده برای ما نخواهد داشت، اما اگر به داشته های بزرگ خود توجه کنیم که به برکت این انقلاب اسلامی و این مردم به ما رسیده است خواهید دید در کنار هم بودن و وحدت کلمه و رعایت اخلاق سیاسی و اجتماعی ما را امروز تبدیل به یک ملت و قدرتمند کرده و یک الگوی برای دیگر کشور های مسلمان شده است.

حجت الاسلام کارگر اظهار کرد: الگوی مقاومت الگویی است که برآمده از فرهنگ ایثار و از خودگذشتگی است، این الگو یک روز به دستان مردم ما محقق شده است و امروز به عنوان یکی از گفتمان های اصلی و مهم در غرب آسیا مورد توجه کشورهای مختلف و مردمشان قرار گرفته است و حتی فراتر از آسیا در دیگر کشورها مورد توجه است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha