پنجشنبه ۳ خرداد ۱۴۰۳ |۱۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 23, 2024
پویش تولید محتوای فضای مجازی با هشتگ روز امید

حوزه/ مدیر مرکز هنر و رسانه مسجد مقدس جمکران گفت: پویش تولید محتوای فضای مجازی و فراخوان توئیتری «روز امید» در ایام ولادت حضرت امام زمان (عج)، و همچنین در شب و روز نیمه شعبان انجام خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، مهدی دانش آشتیانی، ضمن تبریک ایام ولادت حضرت امام زمان (عج) در سخنانی گفت: امسال برگزاری جشن‌های نیمه شعبان با شعار «روز امید» صورت گرفته و در کنار فعالیت‌های مختلف در گرامیداشت این عید بزرگ، پویش تولید محتوای فضای مجازی در شبکه‌های اجتماعی نیز مدنظر قرار گرفته است.

مدیر مرکز هنر و رسانه مسجد مقدس جمکران با اشاره به تعبیر رهبر معظم انقلاب از نیمه شعبان به «روز امید» گفت: امیدآفرینی از جمله تأکیدات رهبر فرزانه انقلاب در سال‌های اخیر است و به همین منظور علاوه بر تعیین شعار جشن های نیمه شعبان، پویش تولید و مشارکت در انتشار محتوای مرتبط با این ایام نیز با عنوان «روز امید» صورت گرفت.

وی با اشاره به برگزاری پویش‌های مختلف در ایام نیمه‌شعبان گفت: پویش تولید و نشر محتوا و فراخوان توئیتری «روز امید» با مشارکت مسجد مقدس جمکران، حوزه علمیه، رسانه ملی، جامعه‌المصطفی و سایر نهادها و گروه‌ها و با همت فعالان فضای مجازی در روزهای منتهی به سالروز ولادت باسعادت حضرت امام زمان (عج) و به طور مشخص در شب و روز نیمه شعبان انجام خواهد شد.

دانش آشتیانی اضافه کرد: با توجه به هماهنگی صورت گرفته با برخی گروه‌ها و فعالان منطقه‌ای، فراخوان توئیتری از ساعت ۱۷ الی ۲۳ روز ۱۶ و ۱۷ اسفند (شب و روز نیمه شعبان) به وقت شهرهای قم، کربلا، منامه، بیروت، استانبول و... خواهد بود و همزمان در سایر شبکه های اجتماعی نیز انجام خواهد شد.

وی از عموم مردم و مشتاقان حضرت صاحب‌الزمان (عج) دعوت کرد تا در این پویش مشارکت کرده و در فراگیری محتوای مهدوی در فضای مجازی مشارکت نمایند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha