پنجشنبه ۳ خرداد ۱۴۰۳ |۱۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 23, 2024
ثبت نام

حوزه/ ثبت نام اسکان ویژه ایام نیمه شعبان ویژه برادران‌ دانشجو از سراسر کشور در مدرسه علمیه معصومیه از سه شنبه_ساعت ۱۵ عصر شروع می شود و بازه اسکان نیز از سه شنبه عصر(۱۶ اسفند) تا جمعه ظهر(۱۹ اسفند) خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری حوزه، ثبت نام اسکان ویژه ایام نیمه شعبان ویژه برادران‌ دانشجو از سراسر کشور در مدرسه علمیه معصومیه قم (زائرین جمکران و حرم حضرت معصومه (س)) از سه شنبه_ساعت ۱۵ عصر شروع می شود و بازه اسکان نیز از سه شنبه عصر(۱۶ اسفند) تا جمعه ظهر(۱۹ اسفند) خواهد بود.

خاطرنشان می شود: ثبت نام در سامانه که در زیر خواهد آمد، قبل از حضور الزامی می باشد، به همراه داشتن کارت ملی و کارت دانشجویی الزامی می باشد، بازه پذیرش روزانه از نماز صبح الی ساعت ۲۴ می باشد.(از ساعت ۲۴ تا اذان صبح درب مدرسه بسته است و امکان تردد به بیرون مدرسه نمی باشد)، صرفا برای اسکان زائرین محترم در خدمت خواهیم بود و ایاب و ذهاب و تغذیه به عهده مجموعه نخواهد بود و محل ورود و خروج زائرین محترم از درب اصلی مدرسه خواهد بود (دقت فرمایید که از درب مسجد بسته است).

لینک ثبت نام http://form.masoumieh.ir/view.php?id=۶۲۲۶۹ می باشد و نشانی مدرسه علمیه معصومیه نیز در قم، ابتدای بلوار محمد امین، تقاطع بلوار امین و پل جمهوری می باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha