چهارشنبه ۱۶ خرداد ۱۴۰۳ |۲۸ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | Jun 5, 2024
شاهرخی

حوزه/نماینده ولی فقیه در استان لرستان با اشاره به اینکه اقلام مورد نیاز مردم توسط ستاد تنظیم بازار استان فراهم شده و بازاریان هم باید انصاف داشته باشند، گفت: مردم به اندازه نیاز خود خرید کنند تا بازار با مشکل مواجه نشود.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد،حجت الاسلام والمسلمین سید احمد رضا شاهرخی امروز در خطبه های نماز جمعه در مصلی الغدیر خرم آباد با اشاره به اینکه در آستانه فرا رسیدن سال نو مسئولان باید قیمت های اقلام مورد نیاز مردم را کنترل کنند، گفت: مسئولان باید با مدیریت و برنامه ریزی تلاش کنند مردم در آستانه شب عید برای خرید اقلام مورد نیاز مشکل آن چنانی نداشته باشند.

وی با اشاره به اینکه اقلام مورد نیاز مردم توسط ستاد تنظیم بازار استان فراهم شده و بازاریان هم باید انصاف داشته باشند، افزود: مردم به اندازه نیاز خود خرید کنند تا بازار با مشکل مواجه نشود.

حجت السلام والمسلمین شاهرخی با اشاره به اینکه زیر ساخت های شهری برای مسافران نوروزی تقویت شود، خاطر نشان کرد: مردم انتظار دارند با انتخاب شهرداری دانا، متخصص و توانمند عقب ماندگی های زیرساختی شهر خرم آباد برطرف شود.

وی با اشاره به سفر رئیس جمهور به چین و توافق با عربستان گفت: توافق ایران با عربستان خسارت زیادی را به نظام استکبار، رژیم اشغالگر قدس و تجریه طلبان وارد کرد.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان در پایان با اشاره به اینکه برای حفظ و اعتلای نظام جمهوری اسلامی ایران باید متحد، بابصیرت و همدل باشیم، خاطر نشان کرد: به لطف خدا، درایت رهبر حکیم و بصیرت مردم مومن و انقلابی روز به روز بر پیشرفت و اعتلای ایران اسلامی افزوده می شود و نام ایران هر روز در جهان بیش از پیش خواهد درخشید.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha