چهارشنبه ۱۶ خرداد ۱۴۰۳ |۲۸ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | Jun 5, 2024
طی

حوزه / آیت الله مبشر کاشانی در دیدار نوروزی با امام جمعه کاشان، خاطره‌ای از دیدار خود با مقام معظم رهبری را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، حجت الاسلام والمسلمین سید سعید حسینی شب گذشته در دیدار با آیت الله مبشّر کاشانی اظهار داشت: بیان و نوشتن خاطرات دوران مبارزات باعث ثبت حقایق در تاریخ و آگاهی نسل جوان می‌شود.

امام جمعه کاشان، یادآور شد: با توجه به سابقه مبارزاتی، شکنجه شدن در زمان شاه با دیگر بزرگان کاشان و حضور در زندان انفرادی که هر چند روز پنج دقیقه به شما فرصت می‌دادند تا از زندان انفرادی بیرون بیایید، بهتر است خاطرات خود را برای نسل نوجوان و جوان بیان کنید تا نسل جدید، جنایات ساواک را بدانند.

وی تصریح کرد: نوشتن خاطرات دوران مبارزات، باعث ثبت حقایق در تاریخ و آگاهی نسل جوان می‌گردد و همچنین موجب می‌شود تا بعضی ناآگاهانه آن دوره را تطهیر نکنند.

در این دیدار آیت الله مبشر کاشانی، در توصیه‌ای اخلاقی، اظهار داشت: صبح‌ها زیارت آل یس را بخوانید و به تعداد ۳۶۰ مرتبه استغاثه به امام زمان(عج) را داشته باشید.

وی با نقل خاطره‌ای، یادآور شد: در قم محضر مقام معظم رهبری رسیدم، در ضمن ملاقات بخاطر آوردم که عارف بزرگ، آیت الله کشمیری چند سال قبل به من فرمودند اگر در جلسه خصوصی خدمت حضرت آقا رسیدی، به ایشان بگویید، این ذکر که از حضرت رسول(ص) است با این عدد بگویند، من خدمت مقام معظم رهبری رسیدم و گفتم و ایشان نیز فرمودند، شخص آیت الله کشمیری فرمودند، گفتم، بله، فرمودند برای خودِ من، گفتم بله و مقام معظم رهبری آنقدر خوشحال شدند که به حجت الاسلام والمسلمین محمدی گلپایگانی فرمودند، امشب آیت الله مبشر هدیه‌ای به ما داد که قابل مقایسه با هیچ هدیه‌ای نیست.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha