پنجشنبه ۳ خرداد ۱۴۰۳ |۱۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 23, 2024
ک

حوزه/ امام جمعه کاشان، در دیدار با ورزشکار نوجوان کاشانی تحصیلات عالی، احترام به پدر و مادر و تقویت ایمان و اخلاق را به عنوان سه توصیه مورد تأکید قرار داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، حجت الاسلام والمسلمین سید سعید حسینی صبح امروز در دیدار با ابوالفضل قربانی ورزشکار نوجوان و قهرمان در رشته فوتبال، اظهار داشت: اگر می‌خواهید در ورزش پیشرفت داشته باشید، باید تحصیلات خود را تا بالاترین سطح دانشگاهی ادامه دهید و تبدیل به یک نخبه ورزشی شوید، چرا که در کنار ورزش، با سواد و تحصیلات عالیه در هر دو عرصه علمی و ورزشی برای کشور مفید خواهی بود.

وی افزود: لازم است تا ایمان و تقوا را در وجود خود حفظ و تقویت کنید و در هر جایگاهی که حضور دارید برای امام زمان(عج) و پدر و مادر خود باعث افتخار باشید و بدانید که ماندگاری و افتخار در عرصه‌های ورزشی، در نتیجه داشتن ایمان و اخلاق ارزشمند است.

امام جمعه کاشان خاطرنشان کرد: اگر می‌خواهید در دنیا، در همه عرصه‌ها رشد و پیشرفت داشته باشد و به مراتب عالی دست پیدا کنید، علاوه بر تحصیلات علمی و فنون و تکنیک‌های ورزشی، هر چقدر می توانید به پدر و مادر خود احترام بگذارید و در خدمت آنان بخصوص مادر باشید، تا مشمول دعای خیر آنها بشوید.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha