جمعه ۴ خرداد ۱۴۰۳ |۱۶ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 24, 2024
حضور دانش آموزان در حرم رضوی

حوزه/ مدیر پایگاه‌های تبلیغی و معرفتی آستان قدس رضوی بیان کرد: طرح فرهنگی و معرفتی ترنم وحی میزبان حضور روزانه ۱۰۰ دانش آموز دختر حاشیه شهر مشهد در ایام ماه مبارک رمضان است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از مشهد، حجت الاسلام علی پایاب، با اشاره به اینکه طرح «ترنم وحی» به مدت ۴ سال متوالی در ایام ماه مبارک رمضان برگزار می شود، اظهار کرد: در این طرح روزانه ۱۰۰ دانش آموز دختر از مناطق حاشیه شهر مشهد ضمن تشرف به حرم مطهر رضوی و بهره گیری از برنامه های فرهنگی و معرفتی به ضیافت افطاری در رواق حضرت زهرا(س) حرم مطهر رضوی مهمان می شوند.

وی افزود: این برنامه روزانه از ابتدا تا پایان ماه مبارک رمضان از ساعت ۱۵:۳۰ آغاز و با صرف افطاری به پایان می رسد.

مدیریت پایگاه های فرهنگی و تبلیغی آستان قدس رضوی در خصوص برنامه های فرهنگی و تبلیغی طرح ترنم وحی اشاره کرد: در این برنامه ضمن برگزاری محفل انس با قرآن کریم توسط قاریان نوجوان و جزخوانی قرآن کریم؛ دانش آموزان با بازدید از غرفه های کتاب، مشاوره، بازی های بصیرتی، حکایت، هنرهای دستی و غرفه اهدای جوایز در پایگاه دخترانه واقع در صحن پیامبر اعظم(ص) از برنامه های فرهنگی و بصیرتی این طرح بهره مند می شوند.

وی در بخش دیگر سخنان خود بیان کرد: برنامه ای تحت عنوان «بیتوته» نیز به صورت هفتگی و شب های جمعه ماه مبارک رمضان از ساعت ۲۰ تا ۶ صبح روز بعد ویژه دانش آموزان پسر برگزار می شود.

حجت الاسلام پایاب ادامه داد: این برنامه هر هفته با حضور ۵۰ نفر از نوجوانان پسر در قالب گروه های ۸ نفره و برگزاری جلسات پرسش و پاسخ با موضوع آداب زیارت و رفع شبهات با حضور ۵ مربی برگزار می شود و با زیارت دسته جمعی و حرم گردی و مناجات خوانی و همچنین صرف سحری پایان می یابد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha