پنجشنبه ۱۰ خرداد ۱۴۰۳ |۲۲ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 30, 2024
حجت‌الاسلام ابراهیمی/ میناب

حوزه / امام جمعه میناب گفت: امروز مسئله فلسطین به مسئله اسلامی و انسانی تبدیل شده و روز قدس باعث شده تا مسلمانان جهان حول محور قدس به اتحاد و وحدت برسند و مسئله فلسطین مهمترین مسئله جهان اسلام است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از هرمزگان، حجت الاسلام محسن ابراهیمی امام جمعه میناب درخطبه های نماز جمعه ضمن تبریک و گرامیداشت ۲۹ فروردین روز ارتش، اظهار داشت: ارتش، کلمه طیبه و برخاسته از ایمان و عمل صالح است.

وی با بیان اینکه ارتش ما هم اکنون سرشار از انگیزه، ایمان و دلسوزی و مردمی است، افزود: امروز ارتش جمهوری اسلامی ایران، به قدرتمندترین ارتش منطقه تبدیل شده است.

امام جمعه میناب بیان کرد: ساختار ارتش بومی و ملی و وابسته نیست و در بخش‌های مختلف پیشتاز جهاد خودکفایی است.

حجت‌الاسلام ابراهیمی، با توضیح اینکه امروز ارتش به اوج اقتدار خود رسیده و در بیشتر خدمات اجتماعی، ارتش مشارکت دارد، گفت: ارتش نیروهای خوبی برای آینده نظام پرورش و تربیت می‌کند.

وی در بخش دیگر به مسئله عفاف و حجاب اشاره کرد و گفت: پوشش اسلامی یک اصل شرعی مسلم و خدشه ناپذیر است و مورد تأکید قرآن و آیات و روایات می‌باشد.

امام جمعه میناب اظهار کرد: عفاف و حجاب یکی از شاخص‌های جامعه اسلامی است و اگر جامعه اسلامی می‌خواهد، جامعه امنی باشد باید عفاف و حجاب داشته باشد.

حجت‌الاسلام ابراهیمی تأکید کرد: از لحاظ فرهنگی باید از عفاف شروع کنیم و جامعه باید جامعه عفیف باشد و وظیفه ما نیز کار فرهنگی در این عرصه است.

وی به روز قدس اشاره کرد و یادآور شد: امروز مسئله فلسطین به مسئله اسلامی و انسانی تبدیل شده و روز قدس باعث شده که مسلمانان جهان حول محور قدس به اتحاد و وحدت برسند و لذا مسئله فلسطین مهمترین مسئله در جهان اسلام است.

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha