یکشنبه ۶ خرداد ۱۴۰۳ |۱۸ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 26, 2024
خدری

حوزه/ مدیر حوزه علمیه استان بوشهر گفت: دلیل هجمه‌های تبلیغاتی و رسانه‌ای دشمن علیه بانوان این است که زنِ با شرف و با استعداد ایرانی یکی از بزرگ‌ترین ضربه‌ها را به تمدّن غرب زده است.

حجت الاسلام رضا خدری مدیر حوزه علمیه استان بوشهر در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در بوشهر با اشاره به دروغ پردازی دشمنان برای دفاع از حقوق زنان در کشور، اظهار داشت: دشمن در فکر انتقام از بانوی با هویت ایرانی است و به فرموده رهبر معظم انقلاب در دیدار رمضانی شاعران، «غربی‌ها از زن ایرانی کینه دارند، چون قطعاً اگر حضور زن‌ها نبود، انقلاب پیروز نمی‌شد».

امام جمعه چغادک بیان کرد: دشمنان از اول انقلاب به دروغ ادعا می‌کردند که حامی زنان در ایران هستند و به این بهانه همواره هجمه‌هایی علیه کشور و نظام اسلامی ایجاد کردند.

وی افزود: دلیل این هجمه‌های تبلیغاتی و رسانه‌ای دشمن این است که زنِ با شرف و با استعداد ایرانی یکی از بزرگ‌ترین ضربه‌ها را به تمدّن غرب زده است، غربی‌ها ۲۰۰ سال تلاش کردند تا به دنیا القاء کنند که اگر زن از قیود اخلاقی و شرعی رها نشود، نمی‌تواند پیشرفت کند و نمی‌تواند به مقامات عالی علمی و سیاسی و اجتماعی برسد و شرط رسیدن زن به پیشرفت، پذیرش انقلاب جنسی است.

حجت الاسلام خدری گفت: زنان متدین ایرانی از سال ۱۳۴۲ تاکنون جلوی این تلاش غربی‌ها محکم ایستاده و در همه‌ میدان‌ها با موفقیت و سربلندی و با حجاب اسلامی ظاهر شده‌اند و در بالاترین سطوح قرار گرفته و بطلان اندیشه غربی در مورد زن را در عمل ثابت کرده است.

مدیر حوزه علمیه استان بوشهر خاطرنشان کرد: به همین دلیل است که غربی‌ها از زن ایرانی عصبانی هستند و نمی‌توانند پیشرفت او را با وجود حجاب تحمل کنند و لذا برای مقابله با آن شبهه افکنی می‌کنند، به حجاب حمله می‌کنند، پیشرفت‌ها را به تمسخر می‌گیرند و آشوب به پا می‌کنند تا حرف خود را به اثبات برسانند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha