چهارشنبه ۲ خرداد ۱۴۰۳ |۱۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 22, 2024
تسلیت مدیر حوزه‌های علمیه خواهران در پی شهادت آیت‌الله سلیمانی

حوزه/ مدیر حوزه‌های علمیه خواهران در پی شهادت آیت‌الله عباسعلی سلیمانی پیام تسلیتی صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام والمسلمین مجتبی فاضل مدیر حوزه های علمیه خواهران با صدور پیامی شهادت آیت‌الله عباسعلی سلیمانی، نماینده مردم شریف سیستان و بلوچستان در مجلس خبرگان رهبری را تسلیت گفت.

متن پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

إنّا للّه و إنّا إلیه راجعون

خبر شهادت عالم جلیل‌القدر آیت‌الله عباسعلی سلیمانی، یار دیرین امام و رهبری، نماینده سابق ولی فقیه در استان سیستان و بلوچستان و منطقه کاشان و نماینده مردم شریف سیستان و بلوچستان در مجلس خبرگان رهبری بسیار مایه تأسف و تألم گردید.

آیت‌الله سلیمانی سال‌های عمر پربرکت خویش را در مسیر اشاعه معارف اسلام ناب محمدی(ص)، تحقق آرمان‌های انقلاب اسلامی و خدمت به مردم سپری کرد و بی تردید خدمات ارزنده‌ این عالم ربانی و مجاهد خستگی‌ناپذیر در توسعه و ترویج فرهنگ اسلامی ماندگار خواهد بود.

خدمات ایشان در تقویت وحدت و انسجام و تقریب بین اقوام و مذاهب و اعتلای حوزه و دانشگاه در مناطق محل خدمت و نیز بیان نافذ در تبلیغ معارف الهی از دیگر حسنات این عالم جلیل‌القدر است.

بی‌شک خون پاک شهدای اسلام همچون همیشه سبب گسترش شجره طیبه انقلاب اسلامی در جهان خواهد شد و دشمنان کور دل روز به روز ضعیف تر و ناامیدتر خواهند شد.

اینجانب این ضایعه بزرگ را محضر رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی)، حوزه های علمیه اعم از خواهران و برادران، مردم شریف منطقه کاشان و استان‌های سیستان و بلوچستان و مازندران و بیت معزز این عالم جلیل‌القدر تسلیت عرض نموده و از درگاه ایزد منان برای این ایشان رحمت و غفران الهی و برای بازماندگان صبر و اجر مسئلت می نمایم.

مجتبی فاضل

مدیر حوزه‌های علمیه خواهران

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha