جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
اهدای کفش به نیازمندان

حوزه/دفتر آیت الله العظمی وحید خراسانی۱۳ هزار جفت کفش به مناطق محروم استان کهگیلویه و بویراحمد عیدی داد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از یاسوج، حجت الاسلام سجاد مظفر، نماینده دفتر حضرت آیت‌الله وحید خراسانی در کهگیلویه و بویراحمد از توزیع ۱۳ هزار جفت کفش در قالب «طرح دستگیری از مستمندان» در مناطق محروم استان خبر داد و گفت: تعداد ۸ هزار جفت کفش آن در ابتدای ماه مبارک رمضان به مناسبت عید نوروز و آغاز سال جدید به کهگیلویه و بویراحمد رسید که بین نیازمندان شناسایی شده این استان توزیع شد.

وی در ادامه با اشاره به بیست و یکمین مرحله از طرح دستگیری از مستمندان در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: تعداد ۵ هزار جفت کفش دیگر، ظهر روز پنجشنبه جهت توزیع بین نیازمندان به مناسبت عید فطر به شهر یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد تحویل داده شد.

وی ارزش ریالی ۱۳ هزار جفت کفش را ۵ میلیارد تومان عنوان کرد و گفت: تلاش ما بر این است که در حد امکان این هدایا بین افرادی که واقعا نیازمند هستند توزیع شود.

نماینده دفتر آیت الله وحید خراسانی در کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: بخشی از این هدایا سهم سادات می باشد که توسط روحانیون و افراد قابل اعتماد که شناسایی شده‌اند توزیع می شود. بخشی دیگر از این هدایا به نمایندگان شهرستاهای مارگون دنا، چرام، لنده، بهمئی و کهگیلویه جهت توزیع تحویل داد شد.

استاد مدرسه علمیه علی بن موسی الرضا (ع) شهر یاسوج به عمق محرومیت استان اشاره کرد و گفت: استان اگر از لحاظ زیرساخت های فرهنگی جایگاهی پیدا کند، مشکلات آن تا حدودی برطرف شود و امید به بهبود هست.

حجت الاسلام مظفر در پایان به شیوه رفتاری امام علی علیه السلام که همان رسیدگی به وضعیت نیازمندان جامعه است اشاره کرد و گفت: این شیوه می‌تواند راهگشای کارگزاران حکومتی در جامعه اسلامی امروزی باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • حمید IR ۱۲:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۹
    0 0
    سلام علیکم اگه ۱۵ عدد کفش به ما هم می دادند بین دانش آموزان کلاس قرانی سیستان و بلوچستان از مناطق محروم هست بنده طلبه هستم تبلیغ هستم در روستاهای محروم بلوچستان باتشکر
  • محمود زاده IR ۱۳:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۹
    1 0
    خداوند بايشان بهبودى وسلامتى كامل عطا فرمايد