یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 12, 2024
کد خبر: 1084162
۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۱
استاندار

حوزه/استاندار لرستان در پیامی ۱۲ اردیبهشت ماه روز معلم را به معلمان تبریک و تهنیت گفت.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، فرهاد زیویار، استاندار لرستان در پیامی فرا رسیدن روز معلم را به همه معلمان تبریک و تهنیت گفت.

در متن این پیام آمده است:

فرا رسیدن سالروز شهادت استاد قلم، حکیم زمانشناس و به تعبیر حضرت امام (ره) حاصل عمر ایشان شهید مرتضی مطهری فرصتی مغتنم است تا بار دگر به یاد بیاوریم که چگونه از هدایت و آموزش معلمان و اساتید بهره‌مند شده تا بتوانیم مسیر تعالی را انتخاب کنیم.

شاکله حرکت رو به جلو و توسعه کشور از مدارس شکل می‌گیرد که مرهون زحمات فرهنگیان است.

در هر جامعه ای که قشر معلم پویاتر و باانگیزه‌تر هستند، مسیر رشد و توسعه مادی و معنوی سریع‌تر طی می‌شود.

آنچه انگیزه نهایی معلمان عزیز ایران اسلامی است، عشق به رشد و شکوفایی فرزندان این مرز و بوم است و مضاف بر آن نقش و جایگاه معلمان در تحقق آرمان‌ها و اهداف نظام جمهوری اسلامی ایران در تاریخ انقلاب بر کسی پوشیده نیست.

حضور جامعه معلمان در صف مبارزان با رژیم طاغوت، تعداد بالای شهدای معلم در جنگ تحمیلی و حضور حداکثری در مناسبات سیاسی، فرهنگی و اجتماعی کشور از جمله انتخابات و حضور چهره‌های بزرگ و ماندگار همچون شهید مرتضی مطهری در تاریخ ایران اسلامی از جامعه معلمان نمونه‌هایی از آن است.

بزرگمردی که در راه آموزش و روشنگری جان خود را نثار انقلاب اسلامی ایران کرد و این روز به پاسداشت نام ایشان به عنوان روز معلم نامگذاری شده است.

امید می‌رود همه ما که مدیون قشر فرهنگیان هستیم، در خور شان و منزلت والایشان، ایشان را تکریم و احترام نماییم.

بنده به عنوان عضوی از جامعه‌ی معلمان، این روز بزرگ در تاریخ کشور را به محضر تمامی فرهنگیان ایران اسلامی به ویژه جامعه معلمین و مدرسین در استان لرستان تبریک و تهنیت عرض می‌کنم.

امیدوارم در پرتو الطاف الهی و رهنمون‌های مقام معظم رهبری (مدظله العالی) بتوانیم با ایجاد بسترهای مناسب و بهره گیری از ظرفیت عظیم معلمان در تربیت اسلامی، علمی، فرهنگی و اجتماعی نسل آینده کشور، مسیرهای رشد، توسعه و تعالی را سریع‌تر از گذشته بپیماییم.

فرهاد زیویار

استاندار لرستان

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha