پنجشنبه ۳ خرداد ۱۴۰۳ |۱۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 23, 2024
تصاویر:نخستین گردهمایی شورای هیئات مذهبی استان اصفهان  در کاشان

حوزه / رئیس اداره تبلیغات اسلامی کاشان جهاد تبیین را از مهمترین وظایف هیئات مذهبی و نیاز جامعه کنونی دانست و گفت: مقام معظم رهبری فرمودند، کارکرد منبر و مداحی، تبیین مسائل موجود دین و مبارزه با جریان ظلم و کفر است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، نخستین گردهمایی فصلی شورای هیئات مذهبی استان اصفهان به میزبانی شورای هیئات مذهبی و اداره تبلیغات اسلامی کاشان امروز با حضور نماینده ولی فقیه در کاشان، مدیرکل سازمان تبلیغات استان اصفهان، فرماندار و جمعی از مسئولان در حسینیه نخل کاشان برگزار شد.

حجت الاسلام مهدی بصیرتی رئیس اداره تبلیغات اسلامی کاشان در این مراسم از هیئات مذهبی به عنوان یکی از ظرفیت‌های فرهنگی و معنوی کشور نام برد و اظهار داشت: هیئات مذهبی با استفاده از ظرفیت‌های بی‌نظیر مردمی، در صحنه‌های مختلف نظام علاوه بر قرار گرفتن در خط مقدم مبارزه با استکبار، در مبارزه با ویروس منحوس کرونا، کمک‌های مومنانه، امدادرسانی و خدمات اجتماعی نیز خوش درخشیدند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی کاشان، با بیان اینکه هیئات مذهبی استان اصفهان در سطح کشور در تمام عرصه‌ها پیشتاز هستند، گفت: هیئات مذهبی استان اصفهان از نظر کمیت و کیفیت نسبت به سایر استان‌های کشور، زبان زد خاص و عام می‌باشند.

وی جهاد تبیین را از مهمترین وظایف هیئات مذهبی و نیاز جامعه کنونی دانست و یادآور شد: مقام معظم رهبری فرمودند، کارکرد منبر و مداحی، تبیین مسائل موجود دین و مبارزه با جریان ظلم و کفر است.

حجت الاسلام بصیرتی، بر لزوم تداوم برگزاری گردهمایی شورای هیئات مذهبی به منظور افزایش کارکرد این مجموعه تأکید کرد و گفت: امیدبخشی و تبیین واقعیات امروز جامعه، بیان دستاوردهای نظام اسلامی ایران و نقشه‌های جریان کفر باید در اولویت هیئات مذهبی قرار گیرد.

انتهای پیام. /

جهاد تبیین از مهمترین وظایف هیئات مذهبی است

جهاد تبیین از مهمترین وظایف هیئات مذهبی است

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha