پنجشنبه ۳ خرداد ۱۴۰۳ |۱۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 23, 2024
س

حوزه / حجت الاسلام والمسلمین حسینی در جلسه ای با اعضای شوری شهر و شهردار کاشان با تأکید بر این که «مسئولیت» در نظام جمهوری اسلامی خون بهای هزاران شهید است، به آنان توصیه کرد: با حفظ برادری و اخوت و پرهیز از مصاحبه علیه یکدیگر به مردم خدمت کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، حجت الاسلام والمسلمین سیدسعید حسینی شب گذشته در دیدار شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر کاشان پیرامون اختلافات پیش آمده بین این دو نهاد مردمی با بیان اینکه در دلسوزی اعضای شورا و شهردار هیچ شکی نیست، اظهار داشت: «مسئولیت» در نظام جمهوری اسلامی خون بهای هزاران شهید است؛ یادمان نرود، صندلی که من و تک تک شما روی آن نشسته ایم تقریبا هفتاد تا هفتاد دو شهید برای آن تقدیم شده است.

امام جمعه کاشان با بیان اینکه در کار شورای اسلامی شهر و انتخابات آینده دخالت نمی کنم، اظهار کرد: یک عده می گویند شهردار تخصص دارد و عده ای می گویند تخصص ندارد، لذا شورای شهر با دادن مهلت دو ماهه به ایشان از یک مرجع بالا دستی بخواهد تا دقیقا کارهای تخصصی شهردار را رصد کند.

وی با بیان اینکه عملکرد همه ما در محضر خداوند، شهدا و امام زمان (عج) محفوظ است، یادآور شد: شهردار و همه ما باید توجه داشته باشیم به دلیل اعتمادی که مردم با رای دادن به تک تک اعضای شورا شهر کرده اند از آنها درخواست هایی دارند که شهر را با عملکردی رو به پیشرفت جلو ببرند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی، در مورد بداخلاقی های اخیر در رسانه ها با بیان اینکه هیچ کس نباید راضی باشد که به یک مسئول توهین شود. خطاب به شهردار و اعضای شورای شهر کاشان گفت: تلاش کنیم در هر مصاحبه ای، در خلوت و جلوت، سرلوحه کار ما صدق و راستگویی باشد.

امام جمعه کاشان بر لزوم دادن فرصت دو ماهه به شهردار کاشان به منظور بررسی عملکرد ایشان تأکید کرد و خطاب به اعضای شورای شهر یادآور شد: اگر شهردار در این فرصت دو ماهه خواست کنار برود و اگر هم خواست ادامه بدهد اختیار با شماست.

نماینده ولی فقیه در کاشان، برلزوم حفظ برادری و اخوت و پرهیز از مصاحبه علیه یکدیگر در مجموعه شهرداری و شورای شهر تاکید کرد و با بیان اینکه توهین به همدیگر در شهری که مقام معظم رهبری از آن به عنوان شهر مکرّم نام می برند پذیرفتنی نیست، خاطرنشان کرد: درخواست مشخص خودم را یک بار دیگر تکرار می کنم، ضمن نگه داشتن حرمت یکدیگر یک تا دو ماه مهلت، برای کارِ کارشناسی روی تخصص شهردار کاشان داده شود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha