دوشنبه ۱۴ خرداد ۱۴۰۳ |۲۶ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | Jun 3, 2024
مدیریت حوزه علمیه خواهران  مازندران

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه الزهراء(س) کلاردشت گفت: شما معلمان و اساتید از شخصیت استاد شهید الگو گرفته و در زندگیتان جاری سازید و سعی کنید تفکر اصیل ایشان را بسط داده و عملکردتان را به اندیشه و رفتار شهید مطهری نزدیک کنید.

به گزارش خبرگزاری حوزه در مازندران، خانم زهرا بحر کاظمی، مدیر مدرسه علمیه الزهرا (سلام الله علیها) کلاردشت در جمع اساتید، دانش آموختگان و مربیان طرح امین گفت: شهید مرتضی مطهری با وضو در کلاس درس حاضر می شدند؛ این رفتار چنان تأثیری داشت که شاگردان با تمام وجود به درس توجه می کردند. از خصوصیات دیگر ایشان، رابطه صمیمانه و معنوی با شاگردان و محبت به آنها بود.

وی ادامه داد: شهید مطهری به استادان خود بسیار احترام می‏ گذاشت و به نام علامه طباطبایی(ره) که می‌‏رسیدند از ایشان با "روحی له الفدأه" یاد می‌‏کردند.

وی بیان کرد: شخصیت شهید مطهری تحت تاثیر شخصیت امام خمینی(ره) قرار داشت؛ این رابطه متقابل معنوی به گونه ای بود که امام(ره) در مورد شهادت این استاد بزرگ فرمودند: اگر چه من فرزند عزیزی که پاره تنم بود را از دست دادم، لکن مفتخرم که چنین فرزندان فداکاری در اسلام وجود داشت و دارد.

مدیر مدرسه علمیه الزهراء(سلام الله علیها) کلاردشت خاطرنشان کرد: زندگی استاد در یک کلام خلاصه می‌شود و آن معرّفی اسلام به دور از هر گونه آرایش و پیرایش است؛ این کار نیاز به روحی بزرگ و روحیه‌ای قوی دارد که انسان از جو سازی‌ها نهراسد.

وی تصریح کرد: شما معلمان و اساتید از شخصیت استاد شهید الگو گرفته و در زندگیتان جاری سازید و سعی کنید تفکر اصیل ایشان را بسط داده و عملکردتان را به اندیشه و رفتار شهید مطهری نزدیک کنید.

انتهای پیام 313/48

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha