پنجشنبه ۳ خرداد ۱۴۰۳ |۱۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 23, 2024
صفایی

حوزه/ مسئول امور بانوان اداره کل تبلیغات اسلامی بوشهر از برگزاری «موکب رفیقانه» در این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، مائده پیامی مسئول امور بانوان اداره کل تبلیغات اسلامی بوشهر، امروز در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: به مناسبت میلاد حضرت فاطمه معصومه(س) و آغاز دهه کرامت، موکب رفیقانه در بوشهر در حال برگزاری است.

مسئول امور بانوان اداره کل تبلیغات اسلامی بوشهر، با اشاره به استقبال خوب بازدیدکنندگان از این موکب، گفت: علاوه بر حضور اقشار مختلف مردم، نماینده ولی فقیه در استان بوشهر و صالح رحیمی فرماندار بوشهر نیز از این موکب بازدید کردند.

وی تقویت هویت فردی و اجتماعی نوجوانان را از اهداف برپایی «موکب رفیقانه» عنوان کرد و یادآور شد: در این موکب مصاحبه مسابقه‌گونه مادر دختری برای شناخت و رفاقت هر چه بیشتر میان این دو نسل در خانه، انجام می‌شود.

پیامی تأکید کرد: این موکب روزهای ۳۰ و ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ با همکاری اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزی در ساحل بوشهر برپا است.

مسئول امور بانوان اداره کل تبلیغات اسلامی بوشهر تصریح کرد: طرح ضرب‌المثل‌ها و کلمات و اصطلاحاتی با لهجه محلی بوشهری به صورت مسابقه در بین بازدیدکنندگان موکب و بیان معنا و مفهوم آن، از دیگر بخش‌های این موکب می‌باشد.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: معرفی کتاب و ارائه مشاوره به بازدیدکنندگان و به‌ویژه نوجوانان، بخش‌های دیگر موکب رفیقانه را تشکیل می‌دهد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha