جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 10, 2024
امام جمعه بروجرد

حوزه / امام جمعه بروجرد گفت: رونمایی از موشک فتاح را یک افتخار و اقتدار بزرگ برای انقلاب دانست و گفت: ایران اسلامی در زمان کوتاهی به این فناوری دست یافت و به زودی در عرصه فناوری رتبه اول خواهیم بود.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت الاسلام سید علی حسینی امام جمعه بروجرد، امروز در خطبه‌های نماز جمعه در مصلای امام خمینی(ره) بروجرد، اظهار داشت: حضور گسترده و پرشور و خودجوش مردم در مراسم سالگرد رحلت امام خمینی(ره) نشان داد که انقلاب هنوز زنده و پویا است و به حیات خود ادامه می‌دهد.

وی با اشاره به اینکه امروز پیشرفت‌های انقلاب اسلامی در همه عرصه‌ها خاری در چشم دشمنان نظام است، گفت: پیشرفت‌های ایرانیان در همه بخش‌ها، موجب عصبانیت و ناامیدی دشمنان اسلام و انقلاب شده است.

امام جمعه بروجرد با اشاره به اینکه دشمن می‌خواهد خدمات نظام و انقلاب را در جامعه کمرنگ کند، خاطرنشان کرد: دشمن می‌خواهد ایمان و اعتقاد را در بین جوانان کمرنگ کند و امید آفرینی را در جامعه کاهش دهد.

حجت الاسلام حسینی، رونمایی از موشک فتاح را یک افتخار و اقتدار بزرگ برای انقلاب دانست و گفت: ایران اسلامی در زمان کوتاهی به این فناوری دست یافت و به زودی در عرصه فناوری رتبه اول خواهیم بود.

وی بیان کرد: اقدام بزرگ هوا و فضا، دل دوستان انقلاب را شاد و دشمنان نظام را در سراسر جهان مأیوس و ناامید کرد.

امام جمعه بروجرد، به سالروز حمله اسرائیل به جنوب لبنان اشاره کرد و گفت: امروز همه دنیا می‌دانند رژیم غاصب اسرائیل رو به نابودی و زوال است.

حجت الاسلام حسینی، با اشاره به سالروز تشکیل شورای انقلاب فرهنگی، اظهار کرد: فعالان فرهنگی در این شورا باید خدمات و دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی را برای آحاد جامعه به‌ویژه نسل جوان بازگو کنند.

وی بر لزوم صیانت و حراست از منابع طبیعی و محیط زیست تأکید کرد و گفت: حراست از عرصه‌های طبیعی و منابع خدادادی، بر همگان ضروری است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha