شنبه ۱۲ خرداد ۱۴۰۳ |۲۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | Jun 1, 2024
سید علیرضا ادیانی

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین ادیانی گفت: مطمئن هستیم که دشمن با پیشرفت های نظامی و آمادگی نیروهای مسلح کشور خیال حمله به نظام را ندارد زیرا نمی تواند حمله نظامی کند، دشمنان اگر بتوانند حمله نظامی کنند و توان حمله نظامی داشته باشند انجام می دهند و کوتاهی نمی کنند.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام و المسلمین سید علیرضا ادیانی، امروز در جمع کارکنان یگان ویژه استان قم اظهار داشت: خرداد ماه پر از حادثه هایی است که هیچ گاه از دیدگان ملت شریف ایران پاک نمی شود و مناسبت های ویژه ای از جمله فتح خرمشهر و آزادسازی خرمشهر و قیام ۱۵ خرداد که سرآغاز نهضت است و از همه مهم تر و دردآورتر ارتحال جانکاه امام عظیم الشأن در ماه خرداد است که این حوادث هیچ گاه از ذهن ملت ایران پاک نمی شود.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فراجا تصریح کرد: با تاکید بر اینکه امام راحل نقش مردم را در تشکیل تمدن اسلامی، اساسی می‌دانست تصریح کرد: یکی از اصول مهم و نقشه راه امام که مقام معظم رهبری فرمودند، نقش مردم در انقلاب بود. همان قشری که قیام خونین ۱۵خرداد را به وجود آورد ، قشر مسلمان و قشر طبقات محروم بود که توده اصلی آن خود مردم عادی بودند.حاصل این نهضت، بدو آن حماسه ۱۵خرداد و ختم آن پیروزی در سال ۵۷ شد.

وی در ادامه با بیان اینکه زنده نگهداشتن راه امام لازم است، افزود: مردم کشور سزاوار تکریم و خدمتگزاری توسط مسئولین هستند، این انقلاب با فداکاری و تحمل سختی های زیادی از جمله، جنگ تحمیلی و محاصره اقتصادی توسط مردم شریف و انقلابی پایدار و مقتدر مانده است پس جا دارد همه مسئولین از جمله شما عزیزان با اقدامات جهادی به این مردم انقلابی خدمت کنید و به مطالبات بحق آنها پاسخگو باشید.

حجت الاسلام والمسلمین ادیانی با اشاره به اقتدار نظامی و توان دفاعی کشور گفت: مطمئن هستیم که دشمن با پیشرفت های نظامی و آمادگی نیروهای مسلح کشور خیال حمله به نظام را ندارد زیرا نمی تواند حمله نظامی کند، دشمنان اگر بتوانند حمله نظامی کنند و توان حمله نظامی داشته باشند انجام می دهند و کوتاهی نمی کنند اما پس از ناتوانی در برابر توان دفاعی کشور می خواهند با ایجاد یأس و ناامیدی در میان مردم، با برخی از مشکلات فضای کشور را بهم بریزند و سم پاشی های دشمنان برای آن که ملت را در انتخابات آتی از پای صندوق های رأی جدا کنند، نمونه ای از این دشمنی هاست.

وی افزود: یکی از بهترین نیروها و پرتلاش ترین نیروها و با خداترین نیروها نیروهای یگان ویژه می باشد.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فراجا در پایان با بیان اینکه با توکل به خداوند از همه مشکلات و چالش های کشور عبور خواهیم کرد، گفت: با همت مسئولین مشکلات اقتصادی را پشت سر خواهیم گذاشت.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha