دوشنبه ۱۴ خرداد ۱۴۰۳ |۲۶ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | Jun 3, 2024
امام جمعه بخش کاکی

حوزه/ امام جمعه بخش کاکی گفت: مسئولان از ظرفیت مساجد به عنوان بهترین مکان برای تبیین محتواهای تربیتی و معرفتی برای غنی‌سازی اوقات فراغت حداکثر استفاده کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، نشست شورای فرهنگ عمومی بخش کاکی با موضوع پیگیری امور مساجد بخش صبح امروز به ریاست حجت الاسلام حسین حسین پور امام جمعه این بخش و با حضور حجت الاسلام عیسی راستگو مسئول مرکز رسیدگی امور مساجد استان و دیگر مسئولان عضو شورا برگزار شد.

امام جمعه بخش کاکی در این نشست با اشاره به اولویت های موضوعی نظام فرهنگی کشور در سال ۱۴۰۲ از اعضاء شورای فرهنگ عمومی بخش خواست تا ضمن بومی سازی مسائل اولویت دار نسبت به تهیه و ارائه تقویم موضوع نشست های شناور ماهیانه توسط دبیر قرارگاه بخش اقدام کنند.

وی نقش مسجد را به عنوان مرکز مقاومت در مقابل نفوذ فرهنگی بسیار با اهمیت دانست و خواستار برنامه ریزی لازم جهت اجرایی شدن تاکیدات مقام معظم رهبری و طراحی نقشه مهندسی فرهنگی در زمینه نگاه مسجد محوری و امام جماعت محوری در اداره محلات جامعه شد.

حجت الاسلام حسین پور با اشاره به اهمیت فرصت پیش روی اوقات فراغت نوجوانان و جوانان جامعه بر اجرایی نمودن برنامه های تاثیرگذار برای غنی سازی این اوقات توسط مجموعه های موثر متولی فرهنگی بخش تاکید کرد و ابراز داشت: مسئولان از ظرفیت مساجد به عنوان بهترین مکان برای تبیین محتواهای تربیتی و معرفتی برای غنی‌سازی اوقات فراغت، حداکثر استفاده کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha