دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 13, 2024
تجلیل از برگزیدگان المپیاد

معاون آموزش موسسه آموزش عالی حوزوی امام حسین(علیه السلام) یزد گفت: از طلبه‌های برگزیده دهمین المپیاد علمی کشور در این موسسه تجلیل به عمل آمد.

خانم حمیده جهانگیر معاون آموزشی موسسه آموزش عالی حوزوی امام حسین علیه السلام یزد در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری حوزه از یزد اظهار کرد: در راستای برگزاری دهمین المپیاد علمی طلاب خواهر سراسر کشور در مقطع عمومی و عالی حوزه تعداد زیادی از طلاب خواهر علاقمند به علوم دینی در این رویداد بزرگ شرکت کردند.

وی بیان کرد: شرکت‌کنندگان بدون محدودیت در رشته‌های مختلف این المپیاد ثبت‌نام نموده و در مرحله استانی به رقابت پرداختند.

معاون آموزش موسسه آموزش عالی حوزوی امام حسین(علیه السلام) یزد ادامه داد: از مجموع شرکت‌کنندگان در استان یزد، ۶ نفر در مقطع عمومی و ۵ نفر در مقطع سطح سه از موسسه آموزش عالی حوزوی امام حسین علیه‌السلام به مرحله کشوری این رویداد راه یافتند.

وی تصریح کرد: از مجموع ۱۹۰ نفر برگزیده کشوری، ۱۱ نفر از استان یزد به عنوان برگزیده انتخاب شدند که این تعداد برای شرکت در مرحله کشوری این دوره از المپیاد به مشهد مقدس اعزام شدند.

جهانگیر خاطرنشان کرد: راه‌یافتگان به مرحله کشوری دهمین المپیاد علمی حوزه های علمیه خواهران سراسر کشور از موسسه آموزش عالی حوزوی امام حسین (علیه السلام یزد) خانم ها الهه فارغ و فهیمه فقیهی در رشته کلام اسلامی، حمیده جهانگیر و فاطمه کاظمیان در رشته مدرسی ادبیات عرب و محبوبه آریایی فر در رشته مشاوره خانواده بودند.

وی عنوان کرد: در مرحله کشوری این رویداد سه نفر از استان یزد از جمله خانم فهیمه فقیهی از موسسه آموزش عالی حوزوی امام حسین (علیه السلام) یزد در رشته کلام اسلامی در دهمین المپیاد علمی طلاب خواهر سراسر کشور در مقطع سطح۳ شایسته تقدیر شدند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha