دوشنبه ۱۴ خرداد ۱۴۰۳ |۲۶ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | Jun 3, 2024
.

حوزه/ امام جمعه چهار باغ گفت: دین اسلام به عنوان مکتبی انسان‌ساز، بیشترین توجه را به جایگاه خانواده دارد، اوّلین شـرط داشـتن جامعه‌ای سالم و پـویا، سلامت و پایداری خانواده است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از البرز، حجت الاسلام قادر محمدی امام جمعه چهار باغ، در خطبه‌های این هفته نماز جمعه با اشاره به برگزاری جشن‌های باشکوه عید غدیر، اظهار داشت: جشن‌های عید سعید غدیر امسال با شکوه‌تر، پرجمعیت‌تر و گسترده‌تر از هرسال در سراسر کشور برگزار شد

وی افزود: حضور خانوادگی اغلب مردم در این جشن‌ها از یک سو و مشارکت آحاد جامعه، رزمایشی از محبت، عاطفه و اخوت ایمانی را در گستره‌ای به پهنای ایران به منصه ظهور ‌رسانید که بنده از ستاد برگزاری مراسم دهه ولایت و عید غدیر شهرستان قدردانی می‌کنم.

امام جمعه چهار باغ با اشاره به هجمه‌های دشمنان به شورای نگهبان، اظهار کرد: شورای نگهبان جایگاهی بدیل و راهبردی در نظام اسلامی دارد و به‌همین جهت یکی از نهادهایی است که بیشترین هجمه‌های دشمن را به‌خود اختصاص داده است.

حجت الاسلام محمدی، به نزدیکی ماه محرم اشاره کرد و گفت: فداکاری، ایثار، صبر، استقامت، شهادت، شجاعت، ستیز با ستم و ستمگران بخشی از درس‌های عاشورا است، البته همین درس‌ها کافی است که یک ملّت را از ذلت به عزت برساند.

وی توجه اسلام به رکن اساسی خانواده را ویژه دانست و تصریح کرد: دین اسلام به عنوان مکتبی انسان‌ساز، بیشترین توجه را به جایگاه خانواده دارد، اوّلین شـرط داشـتن جامعه‌ای سالم و پـویا، سلامت و پایداری خانواده است.

وی افزود: هدف اصلی و چشم انداز دشمن در جنگ نرم علیه خانواده، فروپاشی و انحراف روابط خانوادگی است.

رئیس شورای فرهنگ عمومی چهار باغ، مردم را به صرف جویی در مصرف آب و برق دعوت کرد و گفت: استفاده غیرمجاز برخی افراد سودجو و فرصت‌طلب از آب شرب یکی از علل مهم کمبود آب در شهرستان چهارباغ است، چاه‌های آب شرب شهرستان جوابگوی نیاز مردم در منطقه نبوده، لذا مسئولان اتصال شهرستان چهارباغ به رینگ سراسری آب سد طالقان را پیگیری و اجرا نمایند.

وی همچنین به لزوم احداث بیمارستان در منطقه اشاره کرد و یادآور شد: ساخت بیمارستان دولتی و تأمین اجتماعی از مطالبات به حق مردم شهرستان چهارباغ است و با توجه به استقرار اغلب ادارات در سطح شهرستان، انتظار می‌رود شعبه تأمین اجتماعی نیز در چهارباغ ایجاد شود.

انتهای پیام. /

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha