شنبه ۱۲ خرداد ۱۴۰۳ |۲۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | Jun 1, 2024
تکریم و معارفه مدیر مدرسه علمیه نرجس خاتون دولت آباد

خانم منصوره ملکیان به عنوان مدیر جدید مدرسه علمیه خواهران نرجس خاتون (س) دولت آباد معرفی و از زحمات و تلاش های خانم آمنه ناصری مدیر سابق قدردانی شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اصفهان، آیین تودیع و معارفه مدیریت مدرسه علمیه خواهران حضرت نرجس خاتون(س) دولت آباد با حضور طلاب، اساتید، هیئت امناء و دیگر مسئولین این شهرستان برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین احمد عبداللهی نژاد، مدیر حوزه علمیه خواهران استان اصفهان در آیین سنگرسپاری مدیریت مدرسه علمیه خواهران حضرت نرجس خاتون (س) دولت ضمن گرامیداشت یاد مرحوم آیت الله ناصری(ره)، موسس این حوزه علمیه و بیان خاطره و داستانی از سیره زندگی آن عالم ربانی از زحمات اعضای هیئت امناء ، اساتید و کادر مدرسه تقدیر کرد و گفت: قرآن کریم گاهی تزکیه را بر تعلیم و گاهی تعلیم را بر تزکیه مقدم کرده است.

وی افزود: تزکیه هدف است و تعلیم وسیله ای برای رسیدن به این هدف است، آنجا که تزکیه مقدم می شود به خاطر این است که هدف مقدم است و وسیله مؤخر. آنجا که تعلیم مقدم می شود به خاطر این است که تعلیم مقدمه تزکیه است. در حقیقت تزکیه مقدم است و تعلیم مقدمه.

در این آیین خانم منصوره ملکیان به عنوان مدیر جدید مدرسه علمیه خواهران نرجس خاتون (س) دولت آباد معرفی و از زحمات و تلاش های خانم آمنه ناصری مدیر سابق قدردانی شد.

مدرسه علمیه خواهران حضرت نرجس خاتون (س) دولت آباد از سال ۱۳۸۸ به همت حضرت آیت الله ناصری رحمه الله علیه تأسیس شد و هم اکنون با ۱۶۹ دانش آموخته و تعداد ۲۴۰ طلبه در حال تحصیل، فعالیت دارد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • کمال IR ۰۴:۰۱ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۸
    0 0
    سلام و عرض ادب لطفاً برای سنین بالای چهل و پنجاه سال هم ثبت نام داشته باشید حتی اگر جدای از جوانان کلاس داشته باشید 🙏