پنجشنبه ۳ خرداد ۱۴۰۳ |۱۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 23, 2024
ائمه جمعه استان همدان

حوزه / امام جمعه همدان گفت: در استان همدان اقدامات و فعالیت‌ها با تأکید بر اولویت سنجی و حرکت بر مدار فرهنگ غنی اسلامی انجام می‌شود و برنامه ریزی‌ها نیز حول همین محور می‌باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، ائمه جمعه استان همدان امشب با آیت الله علم الهدی نماینده ولی‌فقیه در استان خراسان رضوی دیدار کردند.

در این دیدار آیت الله علم الهدی با بیان اینکه همدان از دیرباز خطه عالم خیزی در کشور بوده است، اظهار داشت: امروز نیز شاهد حضور جوان‌ترین نماینده ولی فقیه در بین استانها در این خطه هستیم.

وی افزود: امام جمعه جوان همدان در اوج نشاط، دارای محبوبیت، اجتهاد، اشتهار به اخلاق حسنه و دارای سواد است و این موارد ویژگی‌های مطلوبی است که همدان از این نعمت برخوردار است.

آیت الله علم الهدی، با بیان خاطراتی از ملاعلی معصومی همدانی، خاطرنشان کرد: آیت الله آخوند، همه عمر خود را صرف خدمت به اسلام کرد و در بین آحاد مردم از محبوبیت زیادی برخوردار بود.

وی با اشاره به فرا رسیدن ماه محرم و ایام عزای سید الشهدا(ع)، خاطرنشان کرد: برای انسان مهم است که در مرور پرده‌های زندگی خود و نوکری برای اهل بیت(ع)، توانسته باشد خشنودی امام زمان(عج) را رقم زده باشد.

حجت الاسلام والمسلمین حبیب الله شعبانی نماینده ولی فقیه در استان همدان نیز در این دیدار، با اشاره به حضور ۲۵ امام جمعه در استان همدان، اظهار کرد: ائمه جمعه در استان همدان، به عنوان فرماندهان قرارگاه فرهنگی در سراسر استان مشغول خدمت رسانی و فعالیت می‌باشند.

امام جمعه همدان تصریح کرد: ائمه جمعه استان همدان، علیرغم همه مشکلات اما برای پویایی و نشاط اجتماعی و بالندگی فرهنگی جامعه، تلاش مضاعفی را در دستور کار خود قرار داده‌اند و در این راستا از ظرفیت‌های موجود به نحو احسن استفاده می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: در استان همدان اقدامات و فعالیت‌ها با تأکید بر اولویت سنجی و حرکت بر مدار فرهنگ غنی اسلامی انجام می‌شود و برنامه ریزی‌ها نیز حول همین محور می‌باشد.

فعالیت‌ها در همدان مبتنی بر اولویت سنجی و حرکت بر مدار فرهنگ غنی اسلامی است

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha