پنجشنبه ۱۷ خرداد ۱۴۰۳ |۲۹ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | Jun 6, 2024
حجت الاسلام قمی

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی با اشاره به اینکه مکتب امام‌حسین(ع) مکتب تبلیغ، تبیین و مبارزه با ظلم است، تصریح کرد: امام حسین(ع) همراه با تمام اعضای خانواده و یاران خود برای تبیین حق و حقیقت به کربلا رفتند تا حق زنده بماند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد قمی ظهر امروز در یادواره ۴۴ شهید مداح لرستان در مسجد امام حسن عسگری(ع) منطقه گلدشت خرّم آباد با تسلیت فرا رسیدن ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان اسلام حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و یاران با وفای ایشان، گفت: محرم بهار کسانی است که دلداده و شیفته مکتب اهل بیت(ع) هستند و شرکت در یادواره شهدای مداح در چنین روزی افتخاری بزرگ است.

وی با بیان اینکه محرم فصل عاشقی و زمان تقویت روحیه حماسی دشمن شناسی، استکبار ستیزی و مبارزه با ظلم و استکبار است، بیان کرد: ایام عزاداری اهل بیت(ع) فرصتی مغتنم برای تبلیغ، ترویج روحیه ایثار و شهادت در جامعه و مبارزه با ظلم است.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی با اشاره به اینکه مکتب امام‌حسین(ع) مکتب تبلیغ، تبیین و مبارزه با ظلم است، خاطرنشان کرد: امام حسین(ع) همراه با تمام اعضای خانواده و یاران خود برای تبیین حق و حقیقت به کربلا رفتند تا حق زنده بماند.

حجت الاسلام والمسلمین قمی با تأکید بر اینکه خانواده سیدالشهدا (ع) تبیین‌گر و اهل روشنگری بودند، اظهار کرد: شهدای مداح و مداحان امروز نیز مبلغان اسلام و اشاعه دهندگان حق و حقیقت هستند.

به گفته رئیس سازمان تبلیغات اسلامی، مسئولان هیئات مذهبی، مردم، طلاب و مبلغان، مداحان و عزاداران باید در راستای معرفی شهدا به نسل نوجوان و جوان کوشا باشند.

وی با تأکید بر اینکه بازخوانی وصیت‌نامه شهدا، تصریح کرد: در وصیت نامه شهدا به رعایت عفاف و حجاب تأکید فراوانی شده است و باید این مهم در مراسم عزاداری بازگو شود.

حجت الاسلام والمسلمین قمی با بیان اینکه در زمانه جهاد تبیین و تبلیغ، بهترین مبلغ خود شهدا و خانواده شهدا هستند، خاطرنشان: شهدا پای آرمان های امام حسین(ع) ایستادند و به شهادت رسیدند، امروز نیز ما باید با تکریم خانواده شهدا و یاری آنان در رساندن پیام شهدا به آحاد جامعه قدم برداریم.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور در پایان بر برگزاری پرشور و شعور عزاداری های در ایام ماه های محرم و صفر تاکید کرد و گفت: همه باید تلاش کنیم تا حب، معرفت و سیره اهل بیت(ع) در بین جامعه به ویژه نسل جوان جامعه نهادینه گردد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha