پنجشنبه ۳ خرداد ۱۴۰۳ |۱۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 23, 2024
دیدارمدیر بهزیستی کرج با امام جمعه ماهدشت

امام جمعه ماهدشت استان البرز گفت: با ایجاد «قرارگاه تعالی بانوان» و ارائه خدمات تخصصی از قبیل کارگاه های آموزشی، تربیت دوره ای مربی ها، خانواده درمانی و ... از آسیب ها پیشگیری می‌شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه از البرز، حسین کریم پور ماچیانی مدیر بهزیستی کرج ، فوادفروغی مسئول دبیرخانه ستاد مناسب سازی شورای سالمندان، علیرضا دهقان مسئول بسیج به همراه معاونین، امروز 31 تیر 1402 با حجت الاسلام علی رادمرد امام جمعه ماهدشت دیدار و گفت‌وگو کردند.

در این دیدار مدیر بهزیستی شهرستان کرج ضمن تسلیت ایام محرم و قدردانی از زحمات امام جمعه ماهدشت به معرفی فعالیت ها و اقدامات صورت گرفته در بهزیستی پرداخت.

وی افزود: برای پیشگیری از آسیب ها و بازتوانی گروه‌های هدف، سازمان بهزیستی به تنهایی متولی این امر نیست لذا ۱۶ دستگاه اجرایی دیگر نیز دست یاری باید بدهند و کنار دستگاه‌های دیگر می‌توان خدمات تخصصی به جامعه هدف را ارائه کرد.

حجت الاسلام علی رادمرد امام جمعه ماهدشت نیز با ایام شهادت سالار شهیدان اباعبدالله الحسین (ع)، گفت: موضوع خانواده به طور کلی در سه محور قابل بحث و بررسی است ۱.تشکیل خانواده ۲.عوامل تحکیم و تعالی خانواده ۳.آسیب ها و عوامل فروپاشی آن که اسلام در هر زمینه رهنمودهای بسیار مهم و سازنده دارد و بی شک مجموعه هایی که در این حوزه ها تکلیف دارند باید وظایف خود را به درستی انجام دهند.

وی افزود: با ایجاد «قرارگاه تعالی بانوان» و ارائه خدمات تخصصی از قبیل کارگاه های آموزشی، تربیت دوره ای مربی ها، خانواده درمانی و ... از آسیب ها پیشگیری می شود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha