جمعه ۱۱ خرداد ۱۴۰۳ |۲۳ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 31, 2024
شاهرخی

حوزه/نماینده ولی فقیه در استان لرستان گفت: خبرنگاران پیشران جبهه آگاهی، چشمان بینا و زبان گویای مردم هستند که در پیشرفت و توسعه جامعه نقش مهمی ایفا می کنند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سید احمد رضا شاهرخی، نماینده ولی فقیه در لرستان، امروز در خطبه های نماز جمعه در مصلای الغدیر خرم آباد با گرامیداشت۱۷ مرداد روز خبرنگار، خبرنگاران را طلایه داران آگاهی و اطلاع رسانی دانست و گفت: خبرنگاران پیشران جبهه آگاهی، چشمان بینا و زبان گویای مردم هستند که در پیشرفت و توسعه جامعه نقش مهمی ایفا می کنند.

وی تعهد، ایمان، عدالت خواهی مبتنی بر اخلاق و روشنگری را از ویژگی های بارز خبرنگاران انقلابی برشمرد و خواستار نشر اخبار امید بخش، درست و به موقع از سوی خبرنگاران شد.

امام جمعه خرم آباد با گرامیداشت سالروز شهادت شهید محمود صارمی خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران اظهار کرد: خبرنگاران باید با ادامه راه شهید محمود صارمی در انعکاس اخبار واقعی، درست و امید آفرین در جامعه رسالت خود را انجام دهند.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی با اشاره به پیش ثبت نام شرکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: انتخاب نمایندگانی صالح، متعهد و متخصص برای قانونگذاری در مجلس شورای اسلامی که در تراز اهداف انقلاب اسلامی باشند، موجب توسعه، اشتغال و آبادانی در کشور خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه نماینده مردم بودن رسالتی سنگین است، گفت: انتظار داریم کسانی که تعهد و تخصص کافی برای خدمت به مردم ندارند در این زمینه ورود نکنند.

نماینده ولی فقیه در لرستان در پایان با اشاره به ۱۸ مرداد سالروز شهادت شهید محسن حججی و روز مدافعان حرم گفت: حججی حجت شهیدان مدافعان حرم و فریاد آزادی خواهی و استکبار ستیزی نسل جوان ایران اسلامی است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha