دوشنبه ۱۴ خرداد ۱۴۰۳ |۲۶ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | Jun 3, 2024
قرارگاه مردمی اربعین استان قم

حوزه/ مسئول قرارگاه مردمی اربعین استان قم گفت: امسال دهه هشتادی‌ها در بخش‌های مختلف ساماندهی شدند و به زائران خدمت کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه مهدی قربانی کرم شامگاه پنج‌شنبه در مراسم شکرانه خدمت به زائرین اربعین حسینی قرارگاه مردمی اربعین استان قم که با حضور مسئولان استانی و هزار نفر از خادمین و خانواده‌های خدام این قرارگاه در آستان مقدس امامزاده شاه جمال (ع) برگزار شد، اظهار داشت: خدمت به زائران امام حسین (ع) یک فرصت است که شاید در آینده حسرت این روزها را بخوریم.

وی ادامه داد: خیلی از شما خادمین شاید دوست داشتید در این مسیر پیاده‌روی اربعین باشید؛ اما از خودتان گذشتید تا به خادمین سیدالشهدا خدمت کنید.

قربانی کرم با بیان این که قرارگاه امسال توفیقات فراوانی داشت، تصریح کرد: امسال سیاست قرارگاه این بود که در تک‌تک محله‌های استان قم حضور داشته باشد، از همین رو ۷۰ مسجد و حسینیه اعلام آمادگی کردند و ۳۰ نقطه انتخاب شد.

وی بیان داشت: امسال یک سرمایه اجتماعی عظیم و ظرفیت قوی پای‌کار آمد که همه مشتاق خدمت بودند.

مسئول قرارگاه مردمی اربعین استان قم حضور دهه هشتادی‌ها را پررنگ برشمرد و گفت: امسال دهه هشتادی‌ها در بخش‌های مختلف ساماندهی شدند و به زائران خدمت کردند.

وی تأکید کرد: امسال قرارگاه مردمی مدیریت و برنامه‌ریزی پیاده‌روی جاماندگان را بر عهده داشت که با همدلی و هم‌افزایی خادمین و نوکران امام حسین (ع) توانستیم روسفید باشیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha