جمعه ۱۸ خرداد ۱۴۰۳ |۳۰ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | Jun 7, 2024
کد خبر: 1108851
۳۱ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۵
شاهرخی

حوزه/نماینده ولی فقیه در استان لرستان گفت: دستگاه‌های دولتی در کار مردم گشایش ایجاد کنند و به وظایف خود به درستی عمل کنند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سید احمد رضا شاهرخی نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان امروز در خطبه‌های نماز جمعه خرم آباد که در مصلای الغدیر شهرستان برگزار شد، با تسلیت شهادت امام حسن عسگری(ع) و آغاز امامت امام عصر(عج)، اظهار داشت: دستگاه‌های دینی و فرهنگی باید تلاش کنند تا معارف مهدوی در جامعه نهادینه شود.

وی همچنین با گرامیداشت هفته دفاع مقدس، گفت: هشت سال دفاع مقدس دوران بی‌نظیری از تاریخ ملت ایران و انقلاب اسلامی است و نقش‌آفرینان آن، برای همیشه در تاریخ و همه نسل‌ها ستودنی و بی‌نظیر خواهند بود.

وی با اشاره به سخنرانی رئیس‌جمهور در مجمع‌ عمومی سازمان ملل، یادآور شد: این سفر در جنبه‌های فرهنگی، تبلیغاتی، سیاسی، اقتصادی و تجاری موفقیت‌آمیز بود و رئیس‌جمهور با دست پر به سازمان ملل رفت.

امام جمعه خرم آباد، بر لزوم ارتقا و بهبود مبلمان شهری تأکید کرد و یادآور شد: امید می‌رود مردم با شهرداری و نهادهای فرهنگی برای زیباسازی و ارتقا مبلمان شهری همکاری کنند.

حجت‌الاسلام والمسلمین شاهرخی، تصریح کرد: دستگاه‌های دولتی در کار مردم گشایش ایجاد کنند و به وظایف خود به درستی عمل کنند.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha