پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 9, 2024
دیدار جمعی از جوانان مؤسسه قرآنی گناوه با امام جمعه بوشهر

امام جمعه بوشهر یا بیان اینکه شیوه بانکداری در شرایط کنونی نیاز به یک تحول فوق‌العاده دانش‌بنیان و مطابق با موازین اسلامی برای ارائه خدمات به مردم و رشد تولید دارد، گفت: چنانچه بانک‌ها نقدینگی مردم به سمت تصدی‌گری و بنگاه‌داری خودشان ببرند این رویه منجر به ایجاد تورم می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت‌الاسلام والمسلمین غلامعلی صفایی بوشهری در خطبه‌های نماز جمعه این هفته بوشهر با اشاره به اقدامات مهم سپاه در محرومیت زدایی و افتتاح چند هزار پروژه توسط قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: قرارگاه محرومیت زدایی سپاه به دستور مقام معظم رهبری مشکلات را شناسایی و اقدام به رفع آنان کرده است.

وی در ادامه‌ سخنان خود با پرداختن به شیوه بانک‌داری در جامعه اسلامی، ابراز داشت: عنوان کرد: بانکداری دارای ویژگی‌های خاصی است که نخستین آنها تجمیع و حفاظت از نقدینگی مردم است.

وی با بیان اینکه جامعه در عرصه بانکداری دچار اشکالات عدیده‌ای است افزود: مقام معظم رهبری و اقتصاددانان دلسوز در این زمینه تذکرهایی راهبردی ارائه کردند؛ مدیریت نقدینگی و جهت‌دهی آن باید در خدمت مردم و عرصه تولید باشد.

حجت الاسلام والمسلمین صفایی بوشهری با بیان اینکه باید برنامه‌ریزی نقدینگی بانک‌ها در جهت رشد تولید ناخالص ملی باشد گفت: یکی از عوامل تورم در جامعه بنگاه‌داری بانک‌ها با استفاده از نقدینگی مردم است.

امام جمعه بوشهر یا بیان اینکه شیوه بانکداری در شرایط کنونی نیاز به یک تحول فوق‌العاده دانش‌بنیان و مطابق با موازین اسلامی برای ارائه خدمات به مردم و رشد تولید دارد اظهار داشت: چنانچه بانک‌ها نقدینگی مردم به سمت تصدی‌گری و بنگاه‌داری خودشان ببرند این رویه منجر به ایجاد تورم می‌شود.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با گرامیداشت هفته وحدت، اتحاد را نشان عقلانیت، رشد فکری در جامعه اسلامی عنوان کرد و گفت: همگان باید نسبت به این مقوله راهبردی توجه داشته باشند.

حجت الاسلام والمسلمین صفایی بوشهری یکی از آموزه‌های دین اسلام را اتحاد و انسجام در جامعه دانست و افزود: همواره امام خمینی و رهبر انقلاب اسلامی بر این مهم تاکید داشته اند.

وی با اشاره به اهداف دشمنان برای ایجاد تفرقه بین مسلمانان گفت: دشمنان همواره در اندیشه ایجاد آشوب در ایران اسلامی هستند که با هوشمندی امت اسلامی و هدایت‌های مقام معظم رهبری تاکنون توطئه‌های جهان استکبار شکست خورده است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha