پنجشنبه ۳ خرداد ۱۴۰۳ |۱۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 23, 2024
تبریز

حوزه/ رئیس قوه قضائیه گفت: هدف از سفرهای استانی، مواجهه نزدیک با مشکلات مردم و رفع آن‌ها تا حد مقدور است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، حجت الاسلام و المسلمین غلامحسین محسنی اژه‌ای صبح امروز چهارشنبه ۱۲ مهرماه در بدو ورود به تبریز در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: سلام دارم خدمت مردم شهیدپرور، متدین و غیور و بصیر آذربایجان شرقی و تقدیر و تشکر از همه مسئولان‌ استان بخصوص نماینده ولی فقیه در استان، استاندار و رئیس کل دادگستری استان دارم.

وی افزود: هدف از این سفرهای استانی، حضور میدانی و مواجهه با مسائل و مشکلات و نقاط قوت و ضعف استان است و مهمتر از آن، این است که دیداری با مردم از نزدیک داشته باشیم تا سخن مردم را از نزدیک بشنویم و تا جایی که مقدور است مشکلات آن‌ها را رفع کنیم.

رئیس دستگاه قضا ادامه داد: در این سفر مسئولان عالی قوه قضائیه به همه شهرهای استان امروز سفر می‌کنند و با مردم، مسئولان و همکاران خود نشست برگزار خواهند کرد . تعدادی از مسئولان عالی نیز در خود شهر تبریز با مردم گفت‌وگو خواهند داشت.

رئیس قوه قضائیه گفت: بنده نیز نسبت به موضوعاتی که در سفر پیش بینی شده شامل حضور در بین نیروهای فراجا و فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی، نمایندگان اقشار مردم و نشستی با همکاران خود و دانشجویان در نهایت در شورای اداری و شورای قضایی استان حضور می‌یابیم تا بتوانیم در حد مقدور به مشکلات مردم در این سفر استانی بپردازیم و در جهت رفع آن اقدام کنیم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha