چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۹ شوال ۱۴۴۵ | May 8, 2024
دوره آموزشی تربیت مربی ویژه طلاب و دانشجویان

حوزه/ دوره آموزشی تربیت مربی ویژه طلاب و دانشجویان به همت انجمن سواد رسانه طلاب به شکل حضوری و مجازی و همراه با اعطای گواهینامه معتبر برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه، سرفصل های کلاس های این دوره که سه شنبه های آبان ماه امسال در ساختمان فکرت واقع در بلوار بسیج قم، بعد از خیابان شهید نجف زاده برگزار می شود، شامل عناوینی چون شیوه های اقناعی و تکنیک های عملیات روانی، مبانی تحلیل پیام های رسانه ای، سواد بصری، مبانی تفکر انتقادی، آشنایی با طراحی و تولید محتوای رسانه ای، سواد خبری، رسانه شناسی، جریان شناسی رسانه ای، رسانه و سلبریتی و جنگ شناختی در رسانه می شود.

همچنین عناوین کارگاه های دوره تحت عنوان کلی "دکوپاژ سینمایی" مشتمل بر عناوینی چون هوش مصنوعی، بازتاب زن در سینما، سبک زندگی در سینما، انیمیشن ژاپن و بازنمایی فرهنگ در سینما می گردد.

بنابر این گزارش، دکتر محمد حسنی، دکتر رفیع الدین اسماعیلی، دکتر حسن فرج نژاد، حجت الاسلام علی قهرمانی، علی اسفندیار، ابراهیم کارگران، مصطفی گودرزی، سید مهدی موسوی، دکتر زهرا راد و دکتر حوریه بزرگی، اساتید این دوره هستند.

لازم به ذکر است: مهلت ثبت‌ نام تا پایان مهر ماه ۱۴۰۲است و هزینه ثبت‌ نام نیز مبلغ ۲۰۰ هزار تومان است که البته برای طلاب و دانشجویان با ۵۰ درصد تخفیف ارائه می‌شود، ضمن آن که هزینه شرکت در دوره به صورت مجازی نیز ۱۰۰ هزار تومان است.

همچنین گفتنی است زمان آغاز دوره، دوم آبان است و علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند به آیدی Savad_rasaneh۱@مراجعه کرده و یا با شماره ۰۹۳۵۰۶۹۱۶۴۳ تماس حاصل بفرمایید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • مجتبی .. IR ۱۲:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۷
    0 0
    سلام الیکم و رحمته الاه استخدامی حوزوی ایثارگران